منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس المحارم

 
 
أدوات الموضوع
قديم 11-12-2016, 02:04 PM
قديم 11-12-2016, 02:04 PM
 
نسوانجي نشيط
الجنس : لوطي
مشاركات : 55

نسوانجي نشيط

المشاركات : 55
الجنس : لوطي
باسم متناك غير متصل

افتراضي اختى امال واحمد صديقي اللي بينكنى

بعد قصص كتير كتبتها بردو بفكركم كل مرة اختى امال33سنة متجوزة بس جوزها مسافر بيجي يومين في الاسبوع موصفتها بيضاء قشطة تخينة 88كيلو طولها165 سنتي بزازها وطيزها كبار فشخ لبسها كله ضيق نرجع لقصتنا كلمني احمد وده اللي بينكني وتقريبا بيفشخنى ومقدرش اقوله لا وهو عارف حكايتها وقالي انا عايز انكها قولتله ازاى مش هينفع قالي قولها مش خلاص هي عارفة انك عارف انها متناكة وساكته قولها واحد صاحبي زبه كبير وعنيف فشخ عايزك ووريها زبي روحتلها الشقة خبط فتحت لابسة بدي كت وبرموده قالتلي ادخل قولتلها هو في حد معاكي قالتلي وهو لو فى حد هفتحلك ليه اصلا احا قولتلها اسف معلش دخلت قالتلي قوم اعملنا شاى دخلت المطبخ عملت شاى وطلعت قولتلها كنت عايز اقولك علي حاجة قالتلي خير قولتلها واحد صاحبي اسمه احمد عايزك راحت ضحكت بشرمطة وشخرت قالتلي انا مش بعيل احا انت وصاحبك قولتلها اسمعى بس ده كبير ووريتها صورته وصور زبه اول ما شافتها قالتلي انت متاكد ان ده زبه قولتلها اه ضحكت تانى وقالتلي يبقي بتتناك منه ياعرص عموما انا موافقة هاتو بكرة وتعالي مشيت واتصلت بسيدي احمد قولتله وتاني بوم في الميعاد روحنا فتحتلنا الباب بروب مقفل مش مبين اى حاجة من جسمها مربوط برباط ولما قعدت رجلها كلها بانت من تحت الروباط اول ما قعدنا احمد قالها طيب ايه قالتله نعم قالها ما تيجى تقعدى هنا جنبى قالتله ومالو وهو فك البنطلون ومسكها بدل ما تقعد ع الكنبة نزلها تحت زبه اللي خرجه من البنطلون وكان واقف هي اول ما شافته قالتله مش معقول ده جبار وفكيت الروب وكانت ملط مش لابسة اى حاجة تحت الروب وهو بداء يلعب في بزازها وهي تمص زبه باحترافية وانا وقاعد اتفرج وهو بداء يحشر زبه في زورها ع الاخر وهي عنيها احمرت وخلاص هتموت يروح سحبه ويضربها علي بزازها بايده طررراخ وهي تتمحن وتصوت وهو يقولها انتى لسه شوفتي حاجة راح مقومها من ع الارض ورامها ع الكنبة وبداء يلحس كسها ويشفطه بلسانه وهي تصوت وهو يلطشها بالالم يقولها انا ايه تقوله سيدي يقولها وجوزك تقوله عرص واخوكي متناك وفضل كده لحد ما جابت شهوتها راحل مدخل زبه في كسها وفضل ينيك فيها حوالي ربع ساعه وجابهم بره علي بزازها وسابهم هي تلحسهمبعدين قالها لفي قالتله لا من ورا لا قالها كس امك دي طيزك نفق قالتلها بس زبك كبير قالها لفي بتقوله ما تنكتى من كسي قالها لا انا بنيك بمزاجي هو اخوكي معرفكيش وانا قاعد ع الارض تحت رجليهم قالتله بس قالها ولا كلمة طيزك ولا اقوم امشي يا شرموطة قالتله لا خلاص متسبنيش قالها جدعة يا لبوة وراح لطشها بالالم علي وشها وقالها لفي وانتى واقفة لفيت فضل يضرب طيزها بايده ويبعبصها لحد ما هي ساحت خالص وهاجت راح قام قعدها علي كرسي الانتريه وشها للحيطة وطيزها ليه وانا كنت هيجت وقلعت وعمال ابعبص نفسي هو بداء يدخل زبه في طيزها وهي تصوت راح باسها ويدخل ويخرج يشدها من شعرها ويضربها كل طيز يا متناكة انتم عيلة شراميط بعدها كان قرب يجبهم قالتله متجبهمش جوا طيزى بس هو كان جابهم بالفعل وخرج زبه قالها تعالي نضفيه قالتله لا بقرف راح شاددها من شعرها قالها انا ميتقليش لا ونضفت زبه بلسانها وراح قالي نضف طيز اختك ياعرص بلسانك وسابنا ودخل الحمام وانا فضلت الحس طيزها وابلع اللي بينقط منها وهي تصغط علي راسي اوى خرج قالنا كفاية ادخلي خدى حمام يامتناكة وقعد يشرب سجارة وخرجت باسها بوسة طويلة وقالها انيسطى قالتله انبسط واتفشخت انت محصلتش انت فاهم دماغي بالظبط قالها رقمى اهو كلمينى اى وقت وقالى يلا يا عرص
__________________
باسم بنى سويف
قديم 11-13-2016, 01:28 AM
قديم 11-13-2016, 01:28 AM
 
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : القاهرة عين شمس
مشاركات : 347

نسـوانجي خـبير

الإقامة : القاهرة عين شمس
المشاركات : 347
الجنس : ذكر
Omar el gamed غير متصل

افتراضي رد : اختى امال واحمد صديقي اللي بينكنى

عاش يا متناك يا معرص طول الجزء شوية يا خول واكتب اسرع مش بين كل جزء وجزء سنة
قديم 11-13-2016, 02:37 PM
قديم 11-13-2016, 02:37 PM
 
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
مشاركات : 16

نسوانجي جديد

المشاركات : 16
الجنس : ذكر
ultroman غير متصل

افتراضي رد : اختى امال واحمد صديقي اللي بينكنى

مية مية يا عرص يا خول ومتطولش في الغياب عشان كس اختك بيوحشنا
قديم 11-13-2016, 04:45 PM
قديم 11-13-2016, 04:45 PM
 
الصورة الرمزية لـ Stitiali
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : خرم الطيز وشفرات الكس
مشاركات : 3,938

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ Stitiali

الإقامة : خرم الطيز وشفرات الكس
المشاركات : 3,938
الجنس : ذكر
Stitiali غير متصل

افتراضي رد : اختى امال واحمد صديقي اللي بينكنى

الواضخ انو خيالك واسع او دا مشهد من فيلم انت اتأثرت بيه
__________________
فنان لحس ومص الكس والطيز
قديم 02-12-2017, 11:36 AM
قديم 02-12-2017, 11:36 AM
 
الصورة الرمزية لـ امجداحمد
نسـوانجي خـبير
الجنس : لوطي
الإقامه : العراق بغداد
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 3,094

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ امجداحمد

الإقامة : العراق بغداد
المشاركات : 3,094
الجنس : لوطي
أنجذب لـ : بايسكشوال
امجداحمد غير متصل

افتراضي رد : اختى امال واحمد صديقي اللي بينكنى

اااااااااااااااااااااااه اشكد كواد اختك ياروعه
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
ازاي اهيج اللي بينكني سالب م.نصر قسم المثليه الجنسيه و الشيميل 16 12-23-2018 01:27 PM
فضيحتي امام اختي مدام ريحاب المواضيع المخالفه والغير مطابقه 1 05-14-2017 01:26 PM
صديقي وكس اختى مدام نانا المواضيع المخالفه والغير مطابقه 2 04-13-2017 06:09 PM
الام والابن واحلى نيك فى المنزل واحلى كلام من الام صوت واضح 100% دلوعه اوى المواضيع المخالفه والغير مطابقه 1 06-14-2013 01:38 AM
SH.KHAN افلام سكس اجنبي 4 05-24-2012 02:09 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
اللى, امام, اختي, بينكنى, صديقى, واحلى
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 11:17 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


قصص جنس وأغراء آه أف أح أي أحووووووهقصص موجب ينيك ويذل سالبصور سافيتا وهيه بتنتاك قصص سكس مصوره مدام سهامسكس انجيمزه محنونه بلعب عليها صاحبها وينكنيك من ولد مجنونسكس قصص مصورة الام الحاضنة كل الاجزاءقصة نيك سحقات الم وصرخ site:bfchelovechek.ruقصص جنسيه ناديه يمنيه ممحونهانا ومينا ومشيرة الجزء 25قصص سكس نيك مدام اميرهجديد صور قحبات نسوانجيصوربنات مع بعض سكس وقصتهقصة سيكس بنت منيوكه متسلسلة قصص جنسية سكس نيك طياززوجات عنيفقصص نيك بنت شرموطة زب صناعيافشخ قصص سكس بنت وحبيبهاكلمة يا قحبه أريدها في صوره site:bfchelovechek.ruقصص سكس محارم عربي صفحه ٨٥قصص سكس البوب خالدقصص شواذ الغلام وخالتة واختو الشيميلنيك لبنان قوي جداقصص سكس حنك مثيرةسكس نيكني حبلني خدامتك كسي قصص زبك أنا سالب بحب المصمعلومات عن الشرمةطةقصص سكس محارم مع العيله نسوانجيافلام محارم سمينة الجسم طيز كبيرسالب وينيك خواتي قداميقصص سادية نسوانجيقصص سكس رحلتي من ألعريشقصص سكس متسلسله قحابصوور وقصص سكسي للمص والاتارةصور محارم سوداني تصويرمنزليقصص نيك طويلة مص الزبقصص سكس قعده على زبره بطظهالنياكه الجامده مووووووتصور HD XXX سالب كتلوج قصص محارمقصص سكس مكوة زوجتي و الرجال متسلسلة site:yoga-garmoniya.ruكيف اجعل اي انثى تعرف اننا اشتهيها واريدها للجنسسكس اجنبيقصص زبرك أه من زبركمنتدى قصص محارم العاءلة العاشقة زناترقص بالاندر لعشيقهادلع زبكافلام سكس ينيك زوجته بوحشيه مترجمه site:bfchelovechek.ruقصص نيك زوجته ابيفلم قوي مترجم للعربية و بجودات متعددة نيك محارم ابي ناكني حلوه في الفندق فلم كامل جديدقصص سكس بنات الخالهل يحب البنات النيكفيديو نيك هبهيالهوى ياكسىقصص جزائري ولد ناك محارموانا واخو زوجي قصص سكس site:bfchelovechek.ruشرموطه من الزقازيقصور نيك محارم منتديات نسوانجيقصص جنس داعش فى المصريين منتديات نسوانجيقصص سكس مكتوبه لأول مرة تتناك من الكلبمصرى رجل ينيك ست جديدسكس السبتيه قصص نسونجيناكني فطيزي البنوتي site:bfchelovechek.ruقصص.نيك.عربي.شرموطه.موثيره.نار site:bfchelovechek.ruصور سقس متحرك ا جسام مربربقصص نيك بنات ملوك نسوانجينيك في صحرءفديو كسي بيحب زبك نيكقصص سكس نيك خطيبتيسكس نيك المتسولين شعبيصور سكس موجبقصةسكس.ولد.مركي.ومدامبنت شمال وبتناك وانا عيز انيكه اعمل ايهزبي كبير صباعها ف طيزي و قالت يامتناك بعد كده هتبوس ايدي عشان أنيككجعلومني بنوتيكس مولع نارمراهقصور سكس نسونجي اطياز مفشوخهصور سكس عربيات رانيا يوسف بالكيني أصورة سكسقصص سكس محارم مسلسلة شواز القاهرةصورشميل متحرك موقع نسونجينسوانجي شاطي العطشقصص سكس الغيرهتنزيل صور سكس جسمي