منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس المحارم

 
 
أدوات الموضوع
قديم 10-30-2014, 03:56 PM
قديم 10-30-2014, 03:56 PM
 
الصورة الرمزية لـ titoalmasry5022
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
مشاركات : 75

نسوانجي نشيط
 
الصورة الرمزية لـ titoalmasry5022

المشاركات : 75
الجنس : ذكر
titoalmasry5022 غير متصل

Thumbs up أمى واخواتى البنات









أمى واخواتى البنات

اسمى سيسى طبعا الاسم ده منتشر عندنا فى مصر عندى 25 سنة , طبعاً عاطل , أعيش أنا وأمى ( سعاد ) واختين من البنات هبه وسناء فى شقة متواضعة مكونة من غرفتين وصالة بالمنافع , حيث أنام أنا على الكنبة فى الصالة وأمى فى غرفة , وهبة وسناء فى غرفة , طبعا أمى واخواتى البنات روعة فى الجمال جسمهم يجنن ,أنا بصراحة مش مستحمل ضرب عشرات لحد ما جبت آخرى , أعيش النهار هائجا عليهم وبالليل متلصصاً , وطبعاً كل سنة وانتم طيبين رمضان كريم لكن انتو عارفين مقدرش أصوم , طبعاً البيت فى حالة هياج بسبب تحضير الإفطار وماما واخواتى زهقانين وحرانين , ماما لابسه جلابية خفيفة خالص كل حاجة باينة ,الجلابية كانت على اللحم وهى رايحة وجية من المطبخ للصالة ومن الصالة للمطبخ ياسلام على طيزها اللى بتترج زى الجيلى , وانا قاعد على الكنبة اتابع المسلسلات ولكنى فى الواقع أتابع أمى وحركاتها , وياسلام لما كانت تقعد على الأرض أمامى لتجهيز بعض الخضروات والجلابية تترفع ووركها وكسها يظهر , وهى مش حاسة بحاجة خالص , أنا كنت زعلان , لأن ده يعتبر استهتار بيا وبرجولتى , وكأنى عيل صغير قاعد قدامها وهى لا تستحى منى , كنت حزين من داخلى ولكنى كنت مستمتع بذلك الكس الممتلئ الحليق , يابختك يا بابا بهذه المرأة كيف تتحمل السفر هذه المدة الطويلة بدون أن تنيك هذه المرأة وتستمتع بها , وفجأة أمى قالتلى انزل هات مرقة دجاج وبعض التوابل من السوبر ماركت , نزلت أحضرت الطلبات ودخلت الشقة , وجدت أختى هبة قد أتت وطبعا هى أكبر منى بسنتين تعمل ممرضة فى المستشفى ولسة متجوزتش بالرغم من جمالها الذى لا يوصف ولكنها ترفض العرسان , غيرت أختى ملابسها حتى تساعد أمى فى تحضير افطار رمضان , خرجت من الغرفة لابسة بنطلون استرتش وبادى وبطنها باينة وبزازها وطيزها مجسمة وكسها أنا خلاص ياجماعة مش قادر اقاوم , زبى وقف على طول وهى عمالة توطى وتنحنى وتقف , والظاهر برضه انها مش لابسة حاجة من تحت لأنها لما وطت وطيزها كانت قدامى البنطلون الاسترتش انخفض وبانت نص طيزها .. آآه .. وهى طبعاً بشرتها من النوع الابيض اللى زى اللبن .. واللى هيجنى أكتر ياجماعة .. ان بنطلونها كان مقطوع من عند كسها .. وده اللى أكدلى انها مش لابسه حاجة من تحت .. ومنظرها وهى مربعة والقطع مبين كسها اللى محلوق زى كس ماما لكنه كان أحمر وبيلمع من البلل وأمى جنبها قاعدة برضه الجلابية مرفوعة وكسها المربرب باين برضه .. أنا كان هيغمى عليا من المنظر ده وأنا عامل نفسى مش منتبه ليهم .. وهما ملهيين فى الأكل عايزين يخلصوا تحضير الأكل بسرعة .. بعد كدة أختى قامت ودخلت المطبخ عشان تسوى الاكل على البوتاجاز .. وبعد خمس دقائق ندهت عليا .. أنا انتبهت لأنى كنت مركز على أمى وكسها .. دخلت جوه فى المطبخ .. اختى قالتلى : "انت هتفضل قاعد كدة من شغلانة , يلا ساعدنى شوية ." طبعا أن مقدرتش أنطق .. المطبخ كان ضيق على الآخر وأنا لازم أعدى .. بس هى واقفة فى النص . ومش قادر أتحرك . راحت أختى هبة قالتلى : " متعدى وخلص وشد حيلك عشان الفطار . " قمت معدى من وراها وزبى حك قوى بفلقتين طيزها .. إيه ده ياجماعة حتة زبدة . وبدأت أساعدها فى التقليب والتجهيز , وبدأت أقترب منها أكتر وأحتك بها أكثر بدرجة ان معلقة وقعت منها على الارض ووطت هى عشان تجيبها قمت أنا مقرب منها برجلى بين فلقتين طيزها , وعامل نفسى بقلب الطبيخ , وهى لحد دلوقتى لم تعلق على أى حاجة عملتها معاها , قمت أنا متجرأ أكتر .. كانت هى بتقلب الأرز , وأنا قلتلها ورينى كده الأرز شكله إيه , ولا انتى خلتيه يعجن .. قالتلى : " وهو أنا خايبة زيك , تعالى بص على الأرز ده زى الفل " . قمت أنا لازق فيها من ورا , ووقفت بين فلقتى طيزها بالظبط وزبى رشق فيهم زى العاشق والمعشوق , وكأنه وجد مكانا آمنا ليستقر فيه , وقلت لها : ورينى كده الأرز بتاعك , قلبيه كده , بصراحة الأرز عشرة على عشرة . أنا بصراحة كنت بضيع وقت عشان ألزق فيها أطول مدة , أنا ياجماعة كنت لابس شورت خفيف , وأختى كانت لابسة بنطلون استرتش ومش لابسة حاجة تحتيه , أنا اتجرأت أكتر وبدأت أدفع زبى المنتصب من تحت الشورت فى طيزها وكأنى أنيكها تماما , ثم قالت اخت : " ايه رأيك فى الارز , عشان تعرف ان مفيش حد بيطبخ مثلى . " وبدأت تتخلص منى بأن تزحزحت وأنا بدأت أدارى زبى المنتصب الذى أوشك على الانفجار , ثم خرجت من المطبخ وأنا أرتعش ومش دارى بنفسى , وفجأة اتصدمت بأمى فى الصالة حيث أنها كانت موطية ( مفنسة ) على الأرض بتلم القشور من على الأرضية , وزبى المنتصب رشق فى طيزها من ورا .. طبعا زبر شادد على الآخر والشورت خفيف وماما لابسة جلابية خفيفة على اللحم , حسيت ان زبى دخلت فعلا بين فلقتين طيزها . هى قالت : أى .. مش تحاسب . قلتلها : معلش ياماما مش واخد بالى . ثم قال ت : ادخل صحى أختك سناء عشان الفطار . أنا دخلت غرفة نوم أختى سناء طبعا من غير ما أخبط , وهى أصغر منى بثلاثة سنوات يعنى عندها 22 سنة , انا زبى كان لسة شادد , فتحت نور الغرفة وجدت اختى نايمة على بطنها ولابسة قميص نوم وردى مرفوع لحد نص ظهرها وطيزها عريانة , قعدت انده عليها : سناء .. سناء ..اصحى عشان الفطار , وهى فى سابع نومة . أنا قلت مابدهاش .. روحت مقرب من طيز أختى .. ابوسها وأحط خدى عليها .. كانت سخنة وطرية , قعدت ألعب بزبى بين فلقتيها , ثم عدلت نفسى على السرير بحيث أدخل زبى وأطلعه فى طيزها , وفعلا بدأت أدخله وأطلعه بين فلقيها وكنت بلمس زبى لكسها , وأوسع فردتين طيزها بايديا واحط زبى على فتحة طيزها , لحد ما حسيت انى هنزلهم , لكن مقدرتش أمسك نفسى , وسكبت لبنى بغزارة على طيزها وضهرها , ومددت جنبها على السرير يجى 5 دقائق , ثم مسحت طيزها وظهرها من المنى بمنديل ثم أنزلت قميص النوم بتاعها اللى كان مرفوع لحد ضهرها نزلته لوضعه الطبيعى . وخرجت من غرفتها , على الكنبة اللى فى الصالة ثم خلدت فى نوم عميق .




قديم 10-30-2014, 04:13 PM
قديم 10-30-2014, 04:13 PM
 
الصورة الرمزية لـ عنتر الصعيد
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : بين ابزاز المتزوجات
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 10,903

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ عنتر الصعيد

الإقامة : بين ابزاز المتزوجات
المشاركات : 10,903
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
عنتر الصعيد غير متصل

افتراضي رد: أمى واخواتى البنات

رووووووووووووووعه
تسلم الايــــــــــــــادى
__________________
عاوز ست احطها فى عيونى
متعتى الوحيدة ان است اللى معايا تستمتع
مش مهم انا ............ انا مش غريب ومش غجيب
بس الحقيقه دى لازم كل طرف يمتع الطرف التانى
يبفى كدة الكل هايستمتع
والجنس من غير مشاعر ولا احساس مالوش لازمة
احب نكون اصدقاء اولا والباقى على الايام >>> الاسكاى
anter.zamano11
قديم 09-27-2018, 01:39 PM
قديم 09-27-2018, 01:39 PM
 
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 1

نسوانجي جديد

المشاركات : 1
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
بسكو غير متصل

افتراضي رد : أمى واخواتى البنات

ما ليها حماده
قديم 10-05-2018, 09:05 AM
قديم 10-05-2018, 09:05 AM
 
الصورة الرمزية لـ Zikaaaa
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
الإقامه : الجيزة_امبابة
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 147

نسوانجي مميز
 
الصورة الرمزية لـ Zikaaaa

الإقامة : الجيزة_امبابة
المشاركات : 147
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Zikaaaa غير متصل

افتراضي رد : أمى واخواتى البنات

جامدة جدا فشييييخة بأمانة
قديم 10-05-2018, 02:47 PM
قديم 10-05-2018, 02:47 PM
 
الصورة الرمزية لـ شوفوني
امبراطور الادب الجنسي
الجنس : ذكر
الإقامه : قسم القصص موطني
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 11,103

امبراطور الادب الجنسي
 
الصورة الرمزية لـ شوفوني

الإقامة : قسم القصص موطني
المشاركات : 11,103
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
شوفوني غير متصل

افتراضي رد : أمى واخواتى البنات

 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
أمى واخواتى البنات الجامد100 قصص سكس المحارم 24 06-14-2019 01:37 PM
اسلط ناس ينيكو امي واخواتي البنات سالي سخاري قصص سكس المحارم 9 04-01-2018 09:59 AM
انا وامى واخواتى البنات واصدقائى ..متعددة الاجزاء استاذ نسوانجى قصص سكس المحارم 26 09-22-2017 10:36 PM
أمى واخواتى البنات الطيار طاير قصص سكس المحارم 5 01-07-2017 06:38 AM
اناوالجنس واخواتى 2 رافت قصص سكس عربي 5 01-03-2017 01:48 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
البنات, واخواتي
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 12:14 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


قصص سكس نيك خاص للكبار فقطقصص سکس محارم مروحةصورسكس بالفيزونقصص سكس متزوجه بشيبهقصص،سكس،،ساعدت،ابي،الارمل site:bfchelovechek.ruقصص سكس الحفيد الديوثزوجه.مخنثه عاهره قصةسكس العربقصص سكس ميميقصص سكس اني و اختي المطلقهقصص اثارة تعريصقصص سكس المواقفقصص سكس ااااه ياطيزي بالراحهسكس بحبصور سكس اماكن العامةقصص سكس مصرية تافهةصورسكس نسوانجي امهات منتهي اللذةعاريات عائلاتفلسفة النيكالأرشيف الكامل لصور سكس واغراء بنات بالفيزون الضيق من نسوانجيسكس عربي مع مرات الاخ واحله كلمصور نيك نيك تلمس البنت طيذها سكس حر اجنبي نيك اطياز في الطبيعة ارشيف قصص سكس خيانة ازواجموقع نور تنزيل افلام سكس سحاقﻗﺼﺔ ﺳﻜﺲ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻓﺎﺩﻱ ﻣﻊ ﺧﺎﻟﺘﻪ كاملة قصص سكس راجل بيبعبص واحدهقصص سكس نسةنجي نيك خولات رقص سكس نيك ممنوع العرضانا سالب عايز اتناك في طيزي عايز موجب جامدقصص نيك في اماكن عامةقصص نيك كس ب 3ازبار سكس اسمرانقصص سكس خالتي وصاحبتهاسكس تكيف حضن افلام سكسخالتي تعشق نيك الطيز قصص سكس نيكمنتدي نسوانجي قصة نيك شرموطة خبرةنيك جوهر ألذقاذيققصص سكس عربى منتدى نسونجى زوجات متسلسلهقصص سحاق ماما بالصناعيحكايات صديقة زوجتي تعدب زوجتي من كسها قحبةصور طيز بتقصص نيك محارم هتخليك تجبهم علي نفسكالطيازقصة نيك الهانم وإبن خالهاناكو طيزي رغما عنيقصص سكس بعبصينيسكسعربي بكديقصص نيك حرام عليكقصص كلب اختيقصص سكس مصوره متسلسله روعهسكيس عام2019طياز كثيرهقصص سكس اول مرة عربيةصور سكس مكتوب عليهاحماةابني حامل من اول لقاءسكس زوجه تحس بالمللقصص سكس دياثه وتحرر نسوانجيمتسلسلة مارفلcache:j0STt1wNaqsJ:https://bfchelovechek.ru/showthread.php?t=61989 قصص سكس حبيبي المجنونقصص سكس زوجي الخاينينيك السارق قصص سكس مصورةصور زبيمحارم ناديه قصص مصورهسكس أية ياراجلصوركس شرموطةمربربةقصص الوليه ام حلمه كبيره نسونجيكيف انيك اختي الجمدهقصص جنس في المقهى site:bfchelovechek.ruقصص نيك محارم شيميل جميله جدآ و ساخنهجميع سلسه اراشيف قصص نيك البنات سكسسكس رجل عجوز ليلة الدخلهقصص سكس اتقفشت وانا بنيك خطيبتي site:bfchelovechek.ruعبايات الجيلي السكسيالبواب ناكني في طيزي وبقيت خول سكس قصصنسوان ترتدي قمصان نوم نسوانجي قصص مثيره محارم دخل على محارمه وهي نايمهقصص سكس مصوره متسلسله روعهنيك علي السريرقصص سكس محارم نيك مطلقة متسلسةقصص ابي نياك متسلسله نسوانجي سكسيه متكاملهوقررت اني اذلها بالفيديو اللي معايا .. لكن برده مكانش عندي الشجاعة اللي تخليني اعمل كده ,, لغايت ما قررت اني اخليها تتفرج ع الفيديو وانا مش ف البيت عشان تفكر كويس قبل ما تعمل حاجة ... وكان وقتها اصحابي طالعين رحلة وقالولي عشان الطلع معاهم .. وقلت ان هي دي الفرصة لان الرحلة كانت هتقعد 3 ايام ,, وقبل ما اسافر طبعت الفيديو على سي دي واديته لامي وقولتلها تتفرج عليها .. وطبعاً سألتني عن ايه اللي جواه قولتلها: لما تتفرجي هتعرفي...!! وسافرت وقفلت موبايلي وانا مستني ارجع عشان اشوف امي هتعمل ايه وانا ف نفس الوقت خايف اني اواجهها ..... تفتكرو اني هقدر اذل امي او اتحكم فيها؟؟ تفتكرو اني انا اللي هقدر عليها ؟؟ وكده من اول جزء؟؟ خلونا نعرف بقى ايه اللي حصل في الجزء التانينيكني سورياتجميع افلام مدرب الكاراتيه موقع نسوانجياح هجبهم ياخولصورسكس نغم سعيدنسوانجى البوم سكسسكس مترجم زوجتي وزبر تاني