منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 07-29-2014, 10:16 PM
قديم 07-29-2014, 10:16 PM
 
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
مشاركات : 66

نسوانجي نشيط

المشاركات : 66
الجنس : ذكر
mr_egypt غير متصل

افتراضي كلبتى القديقه ور حله البحث عن كلبه جديده ( قصص ساديه لعشاق الساديه)

لقصه دي حصلت من حوالي سنه بس انا دلوقتها سبتها بدور عللي كلبه تانيه
عرفتها عن طريق الخطا يث كنت اتصل بصديقي فاتصلت بها بالخطا كان صوتها ناعم ولما عرفت ان النمره غلط اتعمدت اهزر شويه لاقيتها استجابت معايا قفلنا اول مكالمه من غير منتعرف وتاني يوم اتصلت عليها وقالتلي النمره غلط يا عم انت قولتلها منا عارف قالتلي يعني انت قاصد بقا قولتلها بالظبط كده قالتلي عاوز ايه قولتلها عاوز اتعرف قعدت تتقل شويه مش هطول في التفاصيل دي المهم بدات اتعرف عليها وعرفت انها عندها 24 سنه ومتجوزه واحد كبير عندو 45 سنه وديما بيسافر تبع شغلو وبدانا نقرب لبعض اكتر كان اسمها منه كنت ديما بحس في صوتها انها محتاجه لحد يكون معاها ديما تكلمو وتشكيلو فبدات العب النقظه دي وحسستها بالامان نحيتي وبدات تفتح قلبها وتحكيلي انها مش مستريحه مع جوزها ومكنتش عاوزه تتجوزه اصلا بس اهلها غصبوها وهيا مش بتحبو ومش بتحس معاها باي متعه المهم انا كمان حكيت ليها عني شويه وبقينا قريبين اوي بعد اسبوع طلبت اقابلها في الاول رفضت بس لما قولتلها بالطريقه دي مش هينفع نتكلم ل شويه في التليفون وافقت لانها كانت محتاجالي فعلا قابلتها اول مره في كافتريا اسمها زودياك علي النيل قعدنا سوا كانت بنت جميله اوي وبيضا وجسمها من النوع الوسط بس كان صدرها كبير شويه ووسطها جامد من الاخر مزه كانت في الاول مكسوفه مني بس قعدت اهزر معاها شويه وخدنا علي بعض بدات اغزل فيها في الاول بينت انها مضايقه بس بعدين بدات تبصلي وتبص في الارض وعامله مكسوفه بدات ازود كلامي واقولها يا بخت جوزك بيكي انتي جميله اوي والي يشوفك بيتسحر بجمالك لاقيتها مستجيبه لكلامي اوي المهم قابلتها كذا مره بره وبدات البت تبقا هيمانه وملهوفه انها تشوفني وبدا الكلام يتطور وفي يوم اتصلت عليها وقولتلها انا جيلك البيت في الاول قالت بلاش بس لما قولتلها ينفع تزعلي احمد منك قالتلي مقدرش تعالي تنور المهم رحتلها البيت وهناك اتفاجئت لاقيتها لابسه روب ابيض حرير وتحتيه قميص ابيض وسايبها شعرها كنت اول مره اشوف شعرها كان اسود وناعم وجامد اوي انا شوفتها اتصنمت كانت مزوقه نفسها المهم دخلت قعدت معاها وبدات افكر وقولت المرداي اول مره هبقا سادي انا مجربتش مع اي واحده قبل كده بس حسيت ان دي البنت المناسبه جوزها مش موجود والبت ملهوفه عليا ومحتجاني المهم قعدت معاها شويه وبدات اسيها بالكلام وبعدين قربت منها وقولتلها انتي عاوزه ايه بالظبط قالتلي انا عوزه ابقا معاك تعوضني الي معشتوش مع جوزي رحت حطيت رجل علي رجل ووبصيت بعيد عنها وقولتلها بشرط قالتلي ايه قولتلها تسمعي كلامي مهما كان قالتلي اكيد هسمع كلامك قلتلها مهما كان طلبي قالتلي ازاي يعني قولتلها مع الوقت هتعرفي انا بب اقول الكلمه مره واحده وبضايق لما مش بتتنفذ انا شوفت في عين البت الشوق وحسيت انها خلاص ملهوفه ع الاخر قولت كده استوت اوي المهم قولت اوصلها تفكيري بالتدريج عشان البنت متنصدمش رحت واقف وراها وهيا قاعده علي كرسي ومسكت اكتافها الاتنين بشويه قوه وقولتلها انا احب البنت الي معايا تكون ضعيفه جدا مطيعه متكسرش ليا كلمه مهما كانت تستحملني ماشي يا حلوه قالتلي احمد انا موافقه علي اي حاجه تقولها بس عشان خاطري متسبنيش قولتلها مش هسيبك بس انا لسه مخلصتش كلامي انا يا منه من هنا ورايح مسميش احمد وقومت قاص باديا جامد علي اكتافها لاقيتها صرخت صرخه خفيفه من الوجع وقالتلي امال اسمك ايه قولتلها من هنا ورايح متنادينيش الا يا سيدي مفهوم يا حلوه بصت كده بتريقه وقالت ماشي يا سي السيد وضحكت قومت قرصت جاااااااامد وصوابعي غرست في كتفها صوتت جامد اوي وقالتلي مالك زعلت مني ليه قولتلها انا مش بهزر وزعقت جامد فيها وقولتلها من هنا ورايح اوعي تضحكي قدامي خالص مفهوم يا بت قالتلي حاضر يا سيدي قولتلها شاطره انتي عارفه لما انا ابقا سيدك انتي تبقي ايه قالتلي ابقا منه قولتلها لا يا روح امك انتي من هنا ورايح اسمك خدامتي منه بصت مستغربه قومت مرجع ايدي لورا وضربتها علي كتفها جامد وقولتلها مش عجبك يا بت ولا ايه البت صوتت وقالتلي لا خلاص يعجبني انا مستعده اعمل اي حاجه يا احمد عشان خاطرك انا محتجاك اوي قومت رجعت ايدي ولطمتها علي وشها جامد اوي وقولتلها مش قايلك مسميش احمد يا بت انتي نسيتي ولا ايه يا روح امك البت حطت ايدها على وشها من الوجع وقالتلي نسيت و**** يا سيدي قولتلها والخدامه الي تنسي حاجه سيدها قايلها تعمل ايه قالتلي تتاسفلو يا سيدي قولتلها طيب يلا سمعيني اسفك يا روح امك قالتلي انا اسفه يا سيدي مش هعمل كده تاني رت مرجع ايدي ولطشتها قلمين جامدين اوي وقولتلها في خدامه تقعد علي الكرسي قدام سيدها راحت قايمه من علي الكرسي وهيا ماسكه وشها من الوجع حوشت انا ايدها لطشتها قلمين تانيين وقولتلها علي الارض يا وسخه تحت رجليا البت بصت مستغربه بصيت انا ليها بعصبيه اكني هاكلها وانا محمر وشي البت خافت وراحت قاعده علي الارض قالتلي كده يا سيدي رحت شايطها بالشلوت قولتلها لا مش كده يا روح امك البت مستحملتش الشلوت وصرخت اوي قولتلها اخرسي يا بت قالتلي اقعد ازاي طيب يا سيدي قولتلها علي ركبك وراسك توطيها علي الارض ناحيه رجليا البت اترددت شويه وبعدين قامت قاعده علي ركبها بس لسه موطتش راسها قمت شايطا بالشلوت وكان جامد وقولتلها مش قولتلك انا مش بقول الكلام الا مره واحده يا بت يا وسخه انتي بدات البت توطي براحه اكنها مش عاوزه بس اتغصبت عشان متنضربش تاني المهم انا كنت لابس جزمه البت وشها كان ناحيه الجزمه اول مقربت الجزمه من وشها البت راحت رافعه راسها لفوق قولتلها اوبا ايه الي عملتيه دي يا بنت الوسخه انتي مش عجبك جزمه سيدك قالتلي لا لا يا سيدي متزعلش متزعلش بلاش ضرب بس قولتلها انتي لسه شفتي حاجه انتي جبتيه لنفسك بصي يا روح امك من هنا ورايح اي غلطه بسيطه منك عقابها كبير اوي عشان بعد كده اي امر لسيدك يتنفذ من غير تفكير وحياه امك انا هربيكي علي الحركه دي البت قالتلي خلاص حرام عليك حرمت بس متضربش انا هسمع كلامك قولتلها لازم تتعاقبي عشان بعد كده لما تفكري تعصي سيدك تبقي تفتتكري يا بنت الوسخه قالتلي بلاش يا سيدي ضرب قولتلها انتي معترفه انك غلطانه ولا لاء يا بت قالت معترفه يا سيدي قولتلها في خدامه تغلط مع سيدها ومتتعاقبش؟ قالت لا ياسيدي لازم تتعاقب بس انا مش هغلط تاني بلاش عقاب قولتلها طيب يلا يا بت اتاسفي لسيدك كده البت قالتلي انا اسفه يا سيدي قولتلها احااااااااا يا بنت الوسخه هو ده الاسف قالت امال ازاي بس يا سيدي قولي اعمل ايه بس متزعلش مني وتتعصب يا سيدي المهم انا سيت ان البت لاص بقت ايفه مني وبقت زي الخاتم في صباعي قولت ابدا بقا اذلها بجد رحت شايطها شللوت في ضهرها وقولتلها يا بنت الوسخه لما تتاسفي لسيدك اول حاجه تعمليها تبوسي رجليه الاتنين وبعدين تتاسفي البت بصتلي وقالتلي بس انا عمري مبوست رجلين حد رحت شايطها شلوت اجمد من الاولاني وقولتلها وانا اي حد يا بنت الوسخه ماشي يا كلبه اانا هعرفك البت قالتلي لا لا لا خلاااااااااص خلاص البت راحت مقربه ناحيه رجلي بسرعه وبصت للجزمه ومتردده قولتلها هعد لحد تلاته لو منفتيش الامر جهزي نفسك لعقاب عسير بدات اعد واحد ......... اتنين........ البت خايفه وفي نفس الوقت لسه فيه كبرياء مانعها لسه هقول تلاته ولاقيتها وطت راسها علي الجزمه وباستها قولتلها والتانيه يا بنت الوسخه راحت ودت راسها علي رجلي التانيه وباستها قولتلها البوسه دي مش عجباني يا بت عديهم تاني بعد متبوسي كل جزمه تقولي خدامتك الوسخه غلطانه وبتتاسف تحت رجليك يا سيدي وبتطلب منك السماح البت قالتلي منا بوستهم اهو قولتلها احاااااااااااااااا بصوت عالي انتي نسيتي نفسك انا قولت تعيدي بقا تعيدي قالتلي حاضي حاضر بس بلاش شلاليت انا ضهري اتكسر قولتلها انتي لسه شوفتي حاجه يا وسخه يلا يا بنت الوسخه بوسي رات البت المرادي كانت خايفه فباست اسرع من المره الي فاتت باست وقولتلها سمعيني قالتلي خدامتك الوسخه بتتاسفلك يا سيدي تحت رجليك ومش هتعمل كده تاني قولتلها من هنا ورايح يا بنت الوسخه اول مناديلك تقوليلي كلبتك تحت امرك يا سيدي مفهوم قالتلي ليه كلبه انا خدمه بس يا سيدي المرادي اتعصبت جامد وقولتلها اا يا بنت الوسخه
01210226035 \\ 01114687318 انتي نسيتي نفسك الي اقولو يبقا زي السيف يا بنت الوسخه المرادي انتي غلطتي وانتي الي هتطلبي اني اعاقبك بنفسك ولو مطلبتيش يبقي انهارده جسمك كلو هينزل دم قالتلي لا لا يا سيدي انا غلطانه انا وسه بس بلاش تتتعصب يا سيدي قولتلها قومي اقفي يا بت واخلعي لبسك كلو البت وقفت وماسه ضهرها وبتتوجع من الضرب قولتلها يلا يا بنت الوسخه بسرعه اخلعي مش عاوز اشوف اي لبس علي جسمك خلال دقيقه البت قالت حاضر يا سيدي فتحت الروب وبدات تخلعو كانت لابسه تتيه قميص نوم ابيض وضيق ومبين اكتابفها وواصل لحد ركبتها ورجليها بيضا اوي واكتافها لحم طري وابيض انا لاقيت زبري شد علي الاخر المهم رمت الروب علي الارض ووقفت قدامي بقميص النوم انا لما شفت جسمها الحلو ده قولت اذلها شويه قلتلها استني يا بنت الوسخه متكمليش لع اقفي وارفعي ايدك لفوق قالتلي حااضر يا سيدي ورفعت اديها لفوق قربت منها ومسكت كتفها لاقيت عليه علامات القرص والضرب معلم علامات حمره علي كتفها قولتلها اللحم ده ملك مين يا بنت الوسخه قالت انت عاوزه ملك مين يا سيدي قولتلها احا يا وسخه هو ينفع يبقا ملك لحد غير سيدك ورحت قارصها قرصه في كتفها قرصه جامده واما احلي شعور انك ماسك لحم طري وتقرصو وتعدعكو زبري شد سعاتها شده طين المهم البت صوتت صوت خفيف وقالت ملكك انت بس يا سيدي قولتلها لحمك بس قالت منه كلها ملكك وتحت امرك يا سيدي انا ساعتها حسيت ان البت بدات تستلذ وبدات تتجاوب مع تعذيبي بس لسه عاوزه شويه شغل عشان تستوي وتبقا كلبه مطيعه المهم قولتلها لمك وكل ته فيكي اعمل فيها الي انا عاوزه مفهوم يا بنت الوسخه؟ قالتلي مفهوم اعمل كل الي انت عاوزه يا سيدي بس متزعلش مني عشان خاطري وتضربني عشان ضربك بيوجع اوي قولتلها احاااااااا يا بنت الوسخه انتي هتقوليلي اعمل ايه ومعملش اي جبتيه لنفسك انا قولت الغلطه البسيطه بعقاب كبير لاقيت البت اترمت علي رجليا تبوسها وتقولي خلاص اسفه اسفه يا سيدي عشان خاطري متزعلش معلش معلش يا سيدي خدامتك الوسخه نست انا وسخه وحقيره متضربش يا سيدي ارضي عني ارضي عني يا سيدي جسمي وجعني قولتلها قومي يا بنت الوسخه كملي خلع هدومك قامت البت وقالتلي رضيت عني يا سيدي رت لاطعها قلم وقلتلها انتي كلامك كتير ليه يا بنت ا الوسخه اخلعي وانتي ساكته قالتلي اضر اسفه يا سيدي سيت ان البنت خلاص كبريائها ضاع وعنيها اتكسرت وواقفه باصه في الارض انا سخنت اوي وزبري شد قعدت اضحك بصوت عالي وقلتلها وحياه امك لو نسيتي اي حاجه بعد كده لتشوفي ايام سوده قالتلي مش هنسا حاجه يا سيدي قولتلها طيب يلا يا روح امك اخلعي البت نزلت حمالات القميص وبتنزلو وبان نص صدرها من تت السنتيان جامد اوي ابيض وبيتهز مع حركه ايدها طري اوي نزلت القميص لحد وسطها ومش عارفه تنزلو من وسطها بسرعه جيت شديتها نحيتي قلتلها متنزلي باقي القميص يا كلبه قاالتلي حاضر حاضر اهو قمت شديت القميص شده جامده القميص اتقطع وطلع في ايدي البت كانت لابسه كلت احمر وسنتيان احمر والكلت رفيع خالص واوراكها طريه اوي وبيضا تتاكل اكل ببص علي الكلت لاقيتو مبلول ضحكت جوا نفسي وقلت البت مبسوطه من التعذيب قلت حلو اوي كده البت بدات تستجيب للذل وهتبقا كلبه مطيعه البت وقفت قدامي تبص عليا وانا ببص علي الكلت ومكسوفه اوي قلتلها متكملي خلع يا روح امك اخلعي الكلت ولا اقطعو زي القميص قالت حاضر هخلع شكلها كانت مكسوفه مني بس في نفس الوقت خايفه انا حسيت ان البت بدات تاد عليا وهتدلع قمت سكعتها قلم جامد وقولتلها بسرعه يا بنت الوسخه قامت البت منزله الكلت لحد ركبتها وهيا بتصوت من الوجع الي علي وشها المرادي كان قلم جامد اوي وصوابعي علمت علي وشها اصلي لما شفت اللحم االابيض ده سخنت اوي وبقيت عاوز اقطعها المهم البت لعت الكلت وكانت ضامه رجليها علي بعضيها بس شفرات كسها كانت باينه البت كانت حالقه شعر كسها وشفراتها باينها ناعمه ومحمره باينها هايجه علي الاخر البت ضمت رجليها ووقفت رحت انا مديت ايدي بين رجليها ومسكت كسها بكف ايدي وضغطت عليه البت كسها كان ناعم اوي وسخن انا حسيت بسخونتو في اديا واول ممسكتو البت زي متكون اتكهربت ارتعشت كده وضمت رجليها اوي علي ايدي وحسيت ان في بلل في كسها عرفت ان البت مستويه اوي بس انا مش هديها الي هيا عاوزاه قلتلها عارفه انا ماسك ايه دلوقت يا كلبه قالتلي لا مش عارفه يا سيدي قولتلها ده كس خدامتي البت سمعت كلمه كس بصت في الارض زي متكون مش واخده علي الالفاظ دي قولتلها مكسوفه يا روح امك طيب ايه رايك انك هتقولي دلوقت الكلمه دي يلا جاوبي يا بنت الوسخه انا ماسك ايه دلوقت البت وشها احمر وواقفه مش عارفه تعمل ايه قمت قرصت جامد بصباعي الكبير وصباعي الوسطاني في اللحم الي حولين كسها وقلت هااااااا؟ قالت انت ماسك كس خدامتك يا سيدي قولتلها الكس ده ملك مين يا بت قالتلي ملكك يا سيدي وتحت امرك قولتلها واي كمان وقرصت قرصه جامده اوي البت صوتت من الوجع وقالت وتعمل فيه الي انت عاوزه وبدات تعيط وتقولي ارحمني ارحمني يا سيدي مش قادره استحمل قولتلها انتي لسه شفتي يا كسمك البت سمعت كلمه كسمك اتخضت قولتلها اه كسمك مش عجبك قالتلي عجبني عجبني يا سيدي حوشت ايدي البت لاقيتها زي متكون استرجعت روحها من تاني اصلي كانت قارص اوي علي كسها اصلو ناعم وطري ويتاكل قولتلها يلا يا كسمك اخلعي السنتيان ده قالت حاضر يا سيدي راحت شدتو وخلعتو وبان صدرها كان جامد اوي حجمو كبير بس مش اوي وحلمات واقفه منتصبه باينها البت هايجه انا شفتو زبري كان هيقطع البنطلون قولتلها قربي قربي يا كسمك قربت مني ومسكت صدرها بكف ايدي اليمين وبدات ادعكو البت لاقيتها بدات تئن بصوت خفيف رحت مسكت حلمتها وقرصتها قرصه جامده اوي وقلتلها مش قلتلك مش بحب الصداع يا كلبه البت صوتت جامد اوي فضلت قارص قعدت تقول اسفه اسفه يا سيدي سبتها وقلتلها اركعي علي الارض عشان بعد كده متنسيش يا بنت الوسخه وطت البت علي الارض فضلت تبوس جزمتي وتتاسف وتقولي حرمت حرمت يا سيدي سمحني ارضي عني مش هعمل كده تاني رحت شديتها من شعرها جامد اوي البت صوتت وبدات تعيط شديت جامد وفضلت جررها علي الارض من شعرها وقعدت علي الكرسي وهيا علي الارض تحت رجلي رفعه راسها وسكعتها قلم بايدي التانيه البت صوتت وقالتلي حرام عليك انت بتعمل فيا ليه كده قولتلها هقولك يا بنت الوسخه انا متعتي ولذتي وانا شايف دموعك نازله وسامع صرخاتك وتوسلاتك وصويتك هيا دي متعتي لما اشوفك تحت رجليا كلبه مذلوله من هنا ورايح انتي انتي كلبتي الضعيفه المذلوله تحت رجليا ومع الوقت انتي هتتمتعي بتعذيبي ليكي وهتبقي مشتاقه للذل تحت رجليا دلوقت يا بنت الوسخه جزمتي فيها تراب في النعل تفتكري تتنضف ازاي قالتلي هجيب قماشه انضفها بيها ضحكت بصوت عالي وقلتلها قماش وكلبتي موجوده وقمت لطشتها قلم قالتلي الي تامر بيه يا سيدي انضفهالك ازاي رحت شايطها شلوت في بطنها البت اترمت علي الارض قومت مادد رجلي نحيه وشها وقلتلها بلسانك يا وسخه قالت حاضر حاضر بس بلاش ضرب برجلك بيوجع اوي قمت شوطتها في كتفها تاني وقلولتها يلا يا كسمك البت بدات تعيط زعقت فيها جامد وقولتلها مش عاوز اسمع صوت قدامك دقيقه لو لاقيت نقطه تراب في الجزمه هتشوفي عقاب عسير هيعلم علي جسمك المهم البت قربت وشها ناحيه الجزمه وبدات تطلع لسانها براحه ومتردده تحطو علي النعل قمت انا واقف دايس علي صباع ايدها الصغير وفركته في الارض البت بدات تصرخ بصوت عالي وتقولي حوش الجزمه هوت هموت صباعي اتكسر وعماله تصرخ قلتلها عشان بعد كده متتردديش لما اقولك حاجه يا بنت الوسخه قالت خلاص خلاص حرمت ابوس رجلك كفايه وفضلت تعيط وتصوت رحت قعدت تاني علي الكرسي وحطيت رجل علي رجل البت مسكت صباعها وفضلت تنفخ فيه زي المنظر عجبني اوي وكنت مستلذ وهيا بتتالم قدامي من العذاب وعماله تدمع دموع كتيره قلتلها هااااااااا فات نص دقيقه شكلك عاوزه تتعاقبي لاقيتها جرت علي الجزمه وطلعت لسانها تلحس زي المنهومه وفضلت تلحس وتكح زي ميكون التراب دخل زورها وانا قاعد مبسوط وبضحك وبقلولها بسرعه يا كلبه الوقت هيعدي لحست النعل كلو وتقولي نضفت نضفت يا سيدي متضربش ارضي عني يا سيدي انا هفضل كلبه مطيعه بس بلاش التعذيب انا مش قادره قلتلها هبص علي الجزمه لو شفت نقظه تراب يبقا يومك مش فايت يا بنت الكلاب قالت بص بص يا سيدي المهم انا بصيت لاقيت الزمه نعلها بيلمع بس انا كنت عاوز اعاقبها تاني رت قولتلها في تراب يا بنت الوسخه معرفتيش تنضفي كويس خلاص انتهي الوقت قالت نضيفه مفهاش حاجه ابوس علي ايدك بلاش عقاب قولتلها اخرسي انا الي اقول نضيفه ولا لا قالتلي حاضر هات انضفها تاني قلتلها خلاص الوقت خلص دلوقت وقت العقاب البت فضلت تبوس رجلي وتقولي معلش معلش يا سيدي غصب عني انا مخدتش بالي ابوس جزمتك بلاش عقاب رحت شوطتها في بطها وقولتلها اخرسي قومي هاتيلي خرطوم من جوا عندك ولا لا قالت هشوفلك يا سيدي رحت زعقت وقلتلها بسرعه البت قامت جري وانا شايفها بتجري كده قدامي زي الكلبه المنظر عجبني غابت شويه وجابتلي خرطوم لونو اسود حوالي متر وجابتو وقالتلي اتفضل يا سيدي خدتو منها ورت مرجعو لورا وضربتها بيها علي كتفها ضربه جامده اوي صوتها دوي في الصاله وعلم علي ايدها علامه حمره كبيره اوي البت صوتت صوت عالي قلتلها من هنا ورايح لما اكون انا هنا متمشيش علي رجليكي قالتلي وهيا بتعيط امال امشي ازاي يا سيدي رحت شوطتها شللوت في وركها وقعت علي الارض قلتلها تمشي علي ركبك واديكي زي الكلاب مفهوم قالت مفهوم يا سيدي قلتلها ودلوقت وقت العقاب فضلت تبوسي عل يرجلي وتقولي خلاص خلاص سمحني انا حرمت حرمت ببلاش انا مش قادره رحت ضربتها بالخرطوم علي ضهرها ضربها جامده وقلتلها اخرسي يا وسخه واسمعي دلوقت عقابك عشر ضربات بالخرطوم ده هضربك الضربه لو صرختي مش هتتحسب وهبدا من جديد بعد كل ضربه تبوسي رجلي وتفضلي تتاسفي وتشتمي في نفسك ولو الشتايم معجبتنيش مش هحسب الضربه مفهوووووم؟
البت فضلت تبوس رجلي وهيا بتعيط تقولي بلاش الخرطوم بيلسع اوي وفضلت تعيط جامد شووطتها بالشلوت وقلتلها اخرسي دلوقت اقعدي علي ركبك واديكي وووشك علي الجزمه هتنضربي دلوقت عرفتي هتعملي ايه البت فضلت تعيط وتقول عرفت يا سيدي رت رافع ايدي اوي ونزلت علي ضهرها بالخرطوم جااااااامد اوي البت صررررخت صوووت اعلي صوت سمعتو منها بس في نص الصوت نزلت بقها علي الجزمه تكتم صوتها زي متكون نست الشرط وفضلت تبوس رجلي وتتاسف شلت رجلي وبعدت عنها البت فضضلت تقول انا كلبه ووسخه انا اسفه يا سيدي قلتلها مش محسوبه يا بنت الكلاب انتي صرختي نبدا من تاني البت قعدت تعيط وتحسس علي ضهرها وتتوجع كان شكلها مثير اوي حته لحم بيضا قدامك عليها خط احمر عمال يزرق المهم قلتلها يلا تعالي تحت رجلي يا كلبه عشان نبدا العقاب البدات مشت علي ركبتها واديها لحد موصلت تحت رجليا وخدت وضع الكلبه تحت جزمتي رجعت ايدي لورا ونزلت علي ضهرها بعزم ما عندي بالخرطوم علي ضهرها البت مطلعتش صوت وكتمت الصرخه جواها بس طلعت انفاس منها تدل انها متوجعه اوي البت نزلت وشها علي الجزمه تبوس بنهم عشان تطلع نفسها المكتوم من الضربه وقلتلها هااااا فين الشتايم قالت كلبتك الوسخه بتتاسف ارحمها كلبتك الحقيره مش هتعمل كده تاني قالتها بصوت مذلول قلتلها شاطره دي محسوبه المره الجي هتغير الشتايم دي قالت هقول ايه قولتلها هعلمك تقولي اي المره الجيا هتشتمي نفسك وتقولي علي نفسك لبوه وشرموطه ومنيوكه سيدك البت بصتلي وقالتلي انا عمري مقلت الكلام ده خالص قلتلها هتقوليه يا لبوه يا متناكه قالت حاضر حاضر الي تشوفو يا سيدي المره الي بعديها بقا هتشتمي اهلك هتقولي اهلي كلهم منايك تحت جزمتك ابويا وامي لباوي تحت امرك وانا واهلي منسواش حاجه تحت جزمتك البت بصت وهيا بتعيط وتقولي بلاش بلاش اهلي انا هقول كل حاجه عني بس بلاش اهلي قمت سايب الخرطوم من ايدي وقلتلها انا هعرفك هتقولي ولا مش هتقولي قلتلها حطي ايدك علي الارض يا بنت المنايك البت حطت ايدها علي الارض رحت دايس عليها برجلي وفضلت اضغط بنعل الجزمه لحد مكانت هتتفرك خالص وقلتلها هاااااااااااا هتقولي البت صوتتت صوووويت عالي اوي وفضلت تصرخ وتقولي هقوووووول خلاص خلاص صوابعي صواعي مش قادره قلتلها لا مش هحوش رجلي هفضل كده لحد ميتكسرو عشان يفكروكي ازاي تطيعي سيدك في اي امر قالت حرمت حرمت مش هنسا مش قادره ارحمني حرام عليك شلت رجلي وقلولتلها لما اشوف يا بنت الوسخه المهم خدت وضع الكلبه وانا وقفت وبنفس قوه الضربه الي فاتت ضربتها البت جسمها انتفض بس كتمت صوتها بردو ونزلت وشها علي الجزمه تبوس وقمات قالت انا لبوه تحت رجليك يا سيدي سامحني قلتلها هاااا والباقي قالتلي وشرموطه ومنيوكتك ومسواش حاجه من غيرك يا سيدي ارحمني وسامحني وارضي عني قلتلها مش بطال محسوبه يا شرموطه يلا التالته ورجعت ايدي ونزلت علي ضهرهاا جامد البت جسمها فضل ينتفض ونفسها مكتوم زي متكون هتموت ونزلت تبوس رجلي باست شويه كتار وبعدين قالت لبوتك خدامتك بتتاسف قلتلها المرادي اهلك يا بنت الوسخه قالت اهلي كلهم منايك ليك وابويا وامي لباوي وشراميط تحت امرك قلتلها ابوكي اسمو اي يا بت قالت اسمو رزق قلتلها قولي رزق ابويا معرص وكلب تحت امرك راحت قالت زي مقلت قلتلها وامك قالت سميره امي شرموطتك وتحت امرك يا سيدي ارضي عني المهم كملت باقي العشر ضربات وكل ضربه تتاسف وتتوجع وتشتم في نفسها واهلها بعد ملصت العشر ضربات ضهرها كان احمر اوي سبتها تاخد نفسها وقعدت علي الكرسي وقلتلها تعالي يا بنت اللبوه خلعيني الجزمه البت جات علي ركبها زي معلمتها وجات مسكت الجزمه بايدها رحت لطشتها علي وشها وقلتلها فكي الرباط ببقك وبسرعه قمات البت بدات تفك الرباط ببقها وبعدين خلعتني الجزمه قلتلها قلتلها خدي كل فرده ببقك وطيها بعيد خدت الجزمه في بقها ومشت علي اديها وركبها ودتهم بعيد وجات تاني قالتلي تحت امرك يا سيدي انا خلاص كنت علي اري وكنت عاوز انيكها المهم قلتلها تعالي امشي ورايا علي اوضه النوم وهاتي الخرطوم في بقك يا جزمه مشيت رحنا اوضه النوم وهيا ماشيه زي الكلبه ورايا والخرطوم في بقا انا سندت ضهري علي المخده وهيا علي الارض تحت رجلي خدت الخرطوم منها ومسكتو وتفيت علي وشها البت بصتلي واتخضت كانت عاوزه تمسخ التفه من علي وشها بس خافت اضربها قلتلها امسحي وشك في الارض قامت رمغت وشها
01210226035 \\ 01114687318في الارض وانا خلتها حاطه وشها علي الارض وقمت دايس علي وشها برجلي جامد اوي البت نفسها اتكتم وبتصوت وتتلوي وانا قلتلها مش عجبك تفه سيدك يا بنت اللبوه ماشي يا كلبه انا هربيكي وفضلت ادعك في راسها برجلي وهيا نايمه علي بطنها تتلوي عجبني المنظر واول مره اشوفي طيزها واكرز عليها كانت طيظها ناعمه اوي وطريه وكبيره وخرمها باين لونو محمر وكانت مغريه اوي حوشت رجلي البت فضلت تصرخ وتعيط وتقول حرمت قلتلها خليكي علي بطنك كده يا بت وخلعيني الشراب المهم خلعتني الشراب وانا جيت حطيت رجلي علي طيظها احسس وادعك علي الطيز الناعمه الي عماله تتهز وفاتح فلقاتها بصباع رجلي كانت طريه اوي البت بدات تئن وتقول اه اه بصوت ناعم البت كانت هايجه علي الاخر المهم قعدت رحت تفيت علي الارض وبصيت علي التفه وقلتلها عارفه هتعملي ايه دلوقت قالتلي الي تؤمر بيه يا سيدي قلتلها هتمصي التفه دي وتبلعيها سامعه يا كسمك البت سكتت ومنطقتش رحت ميلت وشديت شعرها جامد البت صوتت وقالت سامعه سامعه يا سيدي حاضر رحت ساكع وشها قي الارض وقلتلها يلا يا كسمك بسرعه مش عاوز اشوف نقطه بعد عشر ثواني زحفت البت علي بطنها وطيزها من ورا عماله تتهز قدامي وصلت للتفه وطلعت لسانها وبدات تمص في الاول كانت مضايقه بس بصت نحيتي شافتني مكشرلها راحت اتجنبت شري ومصت بقيتها وبلعتهم انا سخنت اوي وقلت انيكها دلوقت عشان الوقت اتاخر المهم فكيت البنطلون وخلعتو وطلعت زبري وقعدت علي السرير زبري كان شادد علي الاخر وواقف وراسو سخنه اوي وكبير والاورده باينه عليه كان خلاص مستعد يفرتكها البت بصت بعنيها عليه كده واول مشافتو شفته في عنيها الشوق اوي وكانت نفسها تقوم تقعد عليه بس خايفه مني لاحسن اضربها عشان مدتش ليها الاذن قلتلها عجبك يا لبوه بصت تاني في الارض رحت بالخطروم ضربها علي ضهرها وقلتلها ها جاوبي قالتلي عجبني يا سيدي قلتلها عارف اسمو ايه قالتلي لا قلتلها ده زبري الي هنيكك بيه اسمو اي يا كسمك قالتلي اسمو زبر سيدي الي هينيك كلبتو بيه قلتلها شاطره تعالي يا كسمك حطي راسك علي طرف السرير وافتحي بقك المهم جبت البت وقعدتها علي الارض وجبت وشها وحطيتو علي طرف السرير بحيث يكون وشها لفوق عشان اط زبري جوا بقها المهم قلتلها افتحي بقك يا لبوه فتحتو قمت انا واقف فوقيها وحاطط راس زبري علي شفايفها كان راسو كبيره علي بقها بس انا دوست عليه عشان يدخل جوا بقها ملي بقها علي الاخر رت مدل اكتر لحد موصل لزورها البت حسيت انها شرقانه فضلت ادخلو ادخلو لحد موقف خلاص جوا البت وشها احمر وخلاص جابت اخرها المهم طلعتو شويه البت فضلت تكح وكانت شرقانه وقالتلي حرام عليكي قلتلها طعمو حلو ؟ قالتلي اه يا سيدي بس كان هيموتني رحت شديتها من شعرها جامده ولويت وشها نحيه زبري وقلتلها طيب يلا مصي البت نزلت في مص بنقهم وكانت بتطلع لسانها تلحس راسو 01210226035 \\ 01114687318وتمص زي الشرموطه وانا شادد شعرها جامد وهيا تصوت وتمص البت كانت مبسوطه بالالم الي في شعرها الي اتخلط بمتعتها بزبري جوا بقها البت وهيا بتمص كانت عماله تقول كلام رهيب زبري يجنن يا سيدي نفسي افضل امصو طول عمري اجي شادد شعرها اوي تاجي مصوته وتقولي شد يا سيدي برتك انا ملكك وتحت امرك اعمل الي انت عاوزه انا خدامه زبرك انا كلبتك انا لبوتك وتمص بنهم ولهفه قلتلها بس كفايه يا شرموطه اطلعي خدي وضع الكلبه علي السرير طلعت علي السرير وقعدت علي ركبها واديها ورفعت طيزها نحيتي انا شفت طيزها عجبتني اوي رحت مرجع ايدي لورا ورحت ضاربها عليها ضربه جامده اوي بكف ايدي البت طيظها اتهز هزه واحمرت اوي مع صوت طالع من بقها بيصرخ ويقول اي اي حرام عليك وجعتني قلتلها عارفه دي اسمها ايه يا لبوه قالتلي دي طيظ كلبتك يا سيدي قلتلها شاطره يا شرموطه عارفه انا هعمل ايه دلوقت قالت اعمل الي انت عاوزه يا سيدي انا تحت امرك البت هاجت اوي وعرفت اني هنيكها قلتلها انا دلوقت هفشخ طيزك بزبري يلبا اطلبي من سيدك انو ينيكك بكل ذل يا لبوه البت قالتلي نكني وافشخ طيزي يا سيدي نكني نكني بزبرك يا سيدي انا تحت امرك وطيزي تحت امرك افشخها لو تحب انا سخنت وزبري خلاص هيتفرتك المهم مسكت طيظها وففتحت رجليها شويه عشان ابص علي رمها لاقيتها ضيق اوي علي زبري رحت حطيت صباعي جو بقها وقلتلها مصي صباعي مصتو ورحت بدات ابعبصها في طيظها بصباغي الوسطاني كل مدخل صباعي ويبدا خرمها ينقبص علي صباعي البت تقول اي اي بيوجع يا سيدي رحت مدلو مره واحده صوتت وقالت اه بيوجع اوي طلعتو ودخلت صباعي الكبير مره واحده خرمها بدا يوسع رحت مطلع صباعي وحطيت زبري علي الخرم راس زبري كانت علي فتحه طيظها كانت ناعمه اوي البت بدات تطلع صوت هياج وكانت خلاص مستنيه اللحظه الي زبري هيشق طيظها المهم بدات ازق راس زبري في الفتحه بدات تتزحلق بس الفتحه كانت ضيقه بردو رحت ضاغط مره وااحده زبري دل زي السيف جوا طيزها ولاقيت البت صوتت فضلت تصوت وتقول اح اح اهموت هموت يا سيدي اي بيوجع براحه وانا عملت مش سامع وفضلت ادلو جامد اوي والبت خلاص روحها طلعت وفضلت تصوت وقولي مش قادره حرام عليك وانا فضلت ادخلو لدمدل علي اخرو البت لحم طيزها كان ناعم اوي وصوتها خلاني ابقا مفترس المهم سبتو شويه جوا طيزها وبدات اطلعو حته بسيطه البت مش مبطله صويت وتترجي فيا براحه المهم رحت مدخلو بقوه تاني وعملت نفس الحركه كذا مره ورا بعض وهيا هتموت من الوجع وفضلت اطلع وادخل اكني بضربها جوا خرمها وبدات امسك شعرها بايدي واشدو جادم البت هاجت اوي لما مسكت شعرها بدات تئن من المتعه وتقولي اوجعني اوجعني يا سيدي كمان المهم انا سخنت وفضلت اشد شعرها وادخل جامد وبايدي التانيه بضرب علي لحم طيزها بعز ما عندي ساعتها البت خلاص كانت هتتجنن من المتعه وتقولي اوي اوي اوي يا سيدي اضرب اضرب لبوتك اضرب كلبتك اعمل الي انت عاوزه في كلبتك مسكت الخرطوم وبدات اضرب جامد علي ضهرها وانا بنيكها وهيا هيمانه ومستمتعه وفضلت تقولي عبني عذب كلبتك يا سيدي اضرب اضرب يا سيدي انا كلبه استاهل الضرب وتصوت كل ما الخرطوم ييجي عليها لحد مجيت ضربتها مره فضلت تصوت وجات رعشتها حسيت لما بدا خرم تيزها ينقبض علي زبري عرفت ان البت بتجيب نشوتها دلوقت وفعلا نزل من كسها الميه كتير اوي والبت فضلت بعدها تقولي كلبتك خدامتك تحت امرك نيكها افشخها عذبها المهم فضلت اضرب بالخرطوم شويه وطلعت زبري وقلت هحطو في كسها قلتلها يلا يا لبوه افتحي رجلك شويه البت كانت خلاص هيجانه ومشتاقه في كسها مصدقت سمعت لاقيتها فتحت رجليها ورفعت طيزها شويه وقاالتلي كده يا سيدي قلتلها اه المهم حطيت زبري علي شفرات كسها بردو خرمها كان ضيق بس مكنش محتاج لتدليك عشان ميتها كانت لسه علي كسها المهم رحت غرست زبري مره واحده من غير اي مقدمات لاقيت شفرات كسها اتشرت بين زبري ومهبلها وسمعت صوت البت تصرخ جامد اوي وجعها اوي المرادي عشان زبري ملي كسها المهم مكنش دخل كلو رحت زقيتو كمان شويه البت قالت كفايه حرام عليك مش قادره وبدات اطلعو وادخلو جامد اوي ومسكت شعرها والخرطوط وفضلت اضرب علي ضهرها البت المرادي كانت هيجه اوي وفضلت تقولي اضرب شرموطتك يا سيدي اضربني عذبني اانا كلبه ولبوه اضربني وفضلت تطلع اهات الشهوه وانا بردو عجبني المنظر كل مضربها تطلع اهات وتشتم في نفسها قمت منزل جوا كسها لبني وهيا كانت ساعتها جاتها رعشه وفضلت تئن وتتوجع وانا بنزلهم وقالتلهم هفضل كلبتك وخدامتك طول العمر المهم طلعتو وقلتلها يلا يا كسمك انزلي علي الارض تاني مكانك نزلت علي الارض بوضع الكلبه تحت رجليا عمال تبوس رجليا وتقولي انا كلبتك المطيعه متسبنيش انا هفضل خدامتك تحت رجليك المهم الوقت كان اتار اتفقت اني هاجيلها تاني يوم الساعه 10 الصبح ودت منهم نسخه لمفتاح البيت وقولتلها اسمعي هقولك ايه دلوقت يا كلبه بكره الصبح من الساعه تسعه ونص تقعدي في الصاله في وش الباب وضع الكلبه ومعريه طيظك لحد ماجي لو جيت وملاقتكيش بنفس الوضع ده هتشوفي اسود ايام عمرك قالتلي حاضر يا سيدي المهم قبل ممشي تفيت عليها سابت التفه علي وشها وقاالتلي زيدني يا سيدي تف كمان اتنعم فيها مشيت بره الاوضه مشت ورايا علي ركبها لبست هدومي وقلتلها اياك اجي بكره ملاقيش الي قلتلك عليه يا شرموطه قالتلي حاضر يا سيدي المهم تاني يوم جبت معايا ولاعه وشمعه وقماشه سوده لربط العيون ووكرباج وشليتهم في كيس اتعمدت اتاخر ورحتلها عشره ونص عشان اشوفها لسه قاعده بالوضع الي قولتلها عليه ولا لا المهم فتحت الشقه ملاقتهاش في الصاله ناديت عليها جات جري من المطبخ علي ركبها وقالتلي لسه قايمه يا سيدي كنت بشرب انا قاعده من الساعه تسعه ونص بصيت بكل تكشير وحطيت الكيس علي الارض وقلتلها مفيش اي اعذار استعدي للعقاب
اضافه للبنات و السيدات و المطلقات
و دا رقمى للبنات و السيدات مش عاوز ولاد ولا شوذا يتصلو
01210226035 \\ 01114687318
mr_egypt698
و لسه اللى جاى أحلى
إفعل ما تشاء دون قيود
فالحياه بها كثير من المتعه
و التشوق و الاثاره
لا تدع نفسك دخل زجاجه
بل انفتح الى العالم الاخر
mr_egypt698

 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
لكل كلبه تعشق الساديه والذل khaledkiller المواضيع المخالفه والغير مطابقه 1 02-11-2018 03:47 PM
عايز كلبه وسليفه بتفهم يعنى ايه ساديه 6mido55 المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 12-14-2014 02:50 PM
لعشاق الساديه (قصه شتا) mr_egypt قصص سكس عربي 6 03-10-2014 11:12 AM
انا الملكه ساديه عيزا كلبه تحت رجلى الممسمسمه المواضيع المخالفه والغير مطابقه 3 10-26-2013 10:55 AM
لاي بنت تحب الساديه خشي شوفي بعمل ايه في كلبتي بالصور master_sady_2000 المواضيع المخالفه والغير مطابقه 2 09-08-2010 12:22 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
لعشاق, البيت, الساديه), القديقه, جديده, سايحه, كلبتي, كلبه
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 03:59 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


قصص .نيك.محارم.محترمات.جدا.اول.مره.يتناكوصور سكس خطيب ابنتهاقصص سكس نسوانجي انا ومينا وامه واخته وزوجته الجزء 19صور بنت مشتاقه لنيك اخوهافصة سكس كمان امنيكني في كسي مبلول قصهفيديوهات مسترس عربي بنانيقصص شيمل حمام سباحةالمعلمة ناكتنىكيف ناكني بشراسةقصص نيك محارم اخته يالهوي لحقنيقصص جنس متزوجات شرموطات منتديات نسوانجيصورعاهرات بزب بلاسيكبحث قصه كيف انيك الفرسةمراط أبوي الممحونة سور سكس مكتوب عليه احلي شرمطةقصص لواط بوي 12 سنه 2019 عربيقصص سكس البنت الساديه وامهاقصص سكس في الصيفقصص سكس مصوره كيف عشقت زب امي الكبيرخدام أختي الساديةاه احححح كسي كفايه فشخت كسي وطيزي يا عرصصورسكس سحقيات محجبات عربيات مثيره موقع نسوانجيمنتديات نسوانجيقصه سكس الام وحماهااخته صاحبة الشخصيه قصص سكسمارست الجنس مع ابي واخيقصص نيك وبعبصهنياكة خميسنيك جميلمشكلتي في الكس ساعدوني#قصه#ندا واميره... سكسيهقصص سكس خالتي كس مشعرقصة أمراه نايكه نفسها بزب صناعيسكس مرتي عارضة كسهاقصص حقيقيه وكيف ينيكقصص سكس نكنينسوانجي في الطيارهقصص سكس يوم الخميسصور نسوانجي احا لبوةقصص سكس انا خول تنيكني اختي وزوجتي ويذلونيتخلي زبك يوقف منتدى نسوانجيصور اكساس تعشق الحريهناكتني اختي بموزةنيك على سرير منزليزب امطنشقصص سكس محارم العايله متسلسله كاملةالاجزاء site:yoga-garmoniya.ruقصص نيك مصوره يهيجسكس جورد ينيك ام صاحبه وهو ينظف الحمامقصص وروايات فتح خرم طيز البنات صور سكس كرتون افاتارقصص سكس يامتناك site:yoga-garmoniya.ruقصص محارم عيلةكس سلاف فواخرجيشرميطسكس كيف نيكت زوجةعمي الارملةتبادل لبنانين لواطقصص سكس شيميل وسوالبقصص سكس ولد عاري نسونجيقصص نيك مدام هانمقصص ان بنت خلتي تحب المسج سحق site:bfchelovechek.ruقصص س زوجتى والدكتورمنتديات نسوانجينسوانجي قصص سكس محارم. pdfنفسي اشوف فديوانيك حقيقي انيكقصص نسوانجي ام كسقصص.نيك.طيز.امي.زوجتي.متسلسله site:yoga-garmoniya.ruﻗﺼﺔ ﺳﻜﺲ ﻣﺪﺍﻡ ﺧﻠﻴﺠﻴﻪ ﻧﺼﺤﻮﻫﺎ ﺍﻥ ﺗﻨﺘﺎﻙ ﻟﺘﺘﻌﺎﻟﺞ قصةسكس دخلهسكس قصص نسوان بتحب الحليب بكسقصص سكس مراتي خلتني خول و جبتل وحد ينكنيقصة سكس الفتاة مثيرة وينيكها زميلها في الشغلقصاص سكس سوالب ودياثه نسونجيخالي فتح كسي قصصافلام سكس عالواقفقصص سكس اجلسته في حضنياححح ابني حبلني قصص محارمكسي يوجع نيك قصه يمنيهقصص سكس الممرضة الهايجه site:bfchelovechek.ruبتحب الشتيمه ياخول يامتناك ودخلت صباعي ف طيزهقصص جنس أنا وأمى الحاضنهقصص مرا هقين ومراهقا ب سكس ملفاروع سكس فيالعالمقصتي أنا أم مولع نارسالب السريه التامهقصص نيك المراهقات ارشيف نسوان جيقصص نيك وتحرش مثير قصص جديده وحقيقهصوراجمل شميل منتديات نسونجيانواع الكس بالصور نسوانجيمواضيع الداله شراميط قصص محارم سكس أم أحمدصورسكس في البيوت منيوكات موقع نسوانجيقصة سكس نيك دفعة بقوه وهي تصرخ وتتأوهقصه محارم أم وا انها تغري ابنها جنس site:bfchelovechek.ruقصص سكس تحول عاىلى site:bfchelovechek.ruقصص ام حسن سكس