منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس المحارم

 
 
أدوات الموضوع
قديم 03-06-2016, 03:10 AM
قديم 03-06-2016, 03:10 AM
 
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
مشاركات : 3

نسوانجي جديد

المشاركات : 3
الجنس : ذكر
النيك القاسى غير متصل

افتراضي حياتى كلها جنس. الجزء الاول

حبيت ارحب بيكم فى البداية دى اول قصة لى القصة من وحى خيالى وليس لها علاقة بالواقع القصة من عدة اجزاء قد تصل الى مائة جزء واتمنى انها تعجبكم بطل القصة هو واحد اسمه خالد وانا هتكلم على لسانه
بداية القصة
انا اسمى خالد عندى الوقتى 30 سنة ولى ثلاث اخوات بنات يتحلوا من على حبل المشنقة غاية فى الجمال واحده اكبر منى بسنتين واسمها دينا وعندها 32 سنة والثانية قدى فى السنة لاننا توام واسمها ندى والثالثة اصغر منى بسنتين واسمها ايمى وعندها 28 سنة ووالدتى وعمرها الان 49 سنة اما والدى فهو ميت من وانا عمرى 5سنوات وترك لنا ميراث كبير يجعلنا نعيش ملوك لالف سنة و هحكلكم حكايتى مع الجنس من صغرى هبدا من وانا عندى عشر سنوات كنت فى سنة خمسة ابتدائى كنت زى اى طفل مش اعرف حاجة عن الجنس لحد ما فى يوم اجى صديقى حامد وقالى انه ناك صديقة لينا اسمها سلوى انا اندهشت لما سمعت كلمة ناك دى وقولته انا مش فاهم يعنى ايه الى انت بتقوله ده ف رد على وقالى يعنى انت عمرك ما مارست الجنس قبل كده قولتله بصراحة لا انا مش عارف يعنى ايه الجنس ده قالى طب بس انا هفهمك كل حاجة قولتله ماشى المهم فهمنى كل حاجة عن الجنس وفرجنى على صور سكس وفجاء لقيت نفسى هجت وقالى انه هيتقابل مع سلوى بعد اليوم الدراسى فى مكان كده مستخبى فى المدرسة محدش بيروح هناك المهم فعلا روحنا هناك واجت سلوى طبعا اتفجاءت لما لاقتنى موجود وقال لحامد مش انا قولتلك مش تجيب حد معاك قالها خالد ده صحبى ومش بخبى حاجة عنه وانا جيبه عشان ينيكك قالتله مش كنت تقول كده من الاول بس يا ترى زبه كبير والى صغير قالها معرفش شوفى انتى بس خلى بالك ده لسه خام قالت خام طب يلا بينا عشان مش اتاخر و من ميصتها وحركتها الشرموطة زبى واقف جامد فى البنطلون هى قربت على ولقت زبى واقف فى البنطلون قالت ده شكله زبه كبير وهيقطعنى وقامت حاطه ايدها على زبى من على الهدوم وقاعدت تحرك ايدها عليه واخدت شفايفى فى بوقها تاكلهم كانت زى ما تقوله هى الراجل فى العلاقة بسبب خبرتها انا دى كانت اول مرة طبعا حامد شاف الموقف ده قام جاى من وراها وقلعها الجيبة ونزل الكلسون بتاعها وقعد يبوس فى طيزها المهم وهى قاعد تاكل فى شفايفى فتحت البنطلون بتاعى ونزلته ونزلت الكلسون بتاعى اول ما شافت زبى شهقت وقالت ده كبير اوووى دانت شكلك هتموتنى وفجاء نزلت وقاعدت تبوس فى زبى شوية وبعدين دخلته فى بقها وتمص فى جامد ساعتها حسيت انى فى دنيا تانية وانى مش قادر وفى نفس الوقت كان صاحبى حامد بيلحس فى طيزها فضلنا كده قيمة عشر دقايق وبعدين بطلت مص وقامت كان فى كرسى فى الحتة دى جبته وقالتلى اقعد عليه قعت واجت هى ومسكت زبى وحطيته على خرم طيزها انا اول ما عملت كده قومت مسكها من وسطها وشديتها جامد دخل كله فى طيزها هى قامت مصوتة من كتر الالم حامد قام بايسها بسرعة عشان محدش يسمع صوتها انا فضلت كده متحركش حامد قالى اوعى تتحرك القتى لحد ما طيز البت تتعود قولتله حاضر وانا كنت حاسس ان زبى دخل فى فرن نار دقيقتين واتلقيتها هى الى بدات تتحرك بطيزها دواير حاولين زبى وبعدين بدائت تطلع وتنزل شوية براحة وشوية جامد وانا مستمتع اوووووى وهى قاعدة تقول ااااههه اح اح اح افاففففففففففففف اه اه اه اه اه اه اه قام حامد مدخل زبه فى بوقها وقاعدت تمصله جامد فضلنا كده. حوالى نص ساعة لحد ما قربت اجبهم انا قمت قايلهم انا هتبول حامد قالى ده مش بول ده المنى بتاعك وهى قالتى هاتهم جوالى جبتهم فى طيزها وقومت كنت حاسس انى فى عالم تانى انا قمت من هنا وحامد قعد بدالى وحط زبى جو طيزها الكبيرة وهى اخدت زبى فى بوقها تمصه وتنضفه وفضلنا كده عشر دقايق وحامد قام جيبهم فى طيزها وانا جبتهم مرة تانيه فى بوقها ولسه بنقوم عشان نلبس قدمنا لقينا الداده ميرفت فوق راسنا
وهنا انتهى الجزء الاول فى الجزء التانى هحكيلكم ايه الى حصل وازاى هنيك اختى ندى. مستنا ردودكم
قديم 03-06-2016, 06:08 AM
قديم 03-06-2016, 06:08 AM
 
الصورة الرمزية لـ امجداحمد
نسـوانجي خـبير
الجنس : لوطي
الإقامه : العراق بغداد
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 3,084

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ امجداحمد

الإقامة : العراق بغداد
المشاركات : 3,084
الجنس : لوطي
أنجذب لـ : بايسكشوال
امجداحمد غير متصل

افتراضي رد: حياتى كلها جنس. الجزء الاول

لم إقراء القصه بسبب إنهاء من الخيال
هل الواقع خالي من قصص المحارم حتى نعتمد على الخيال! !!؟؟؟؟؟؟
قديم 03-06-2016, 08:21 AM
قديم 03-06-2016, 08:21 AM
 
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
مشاركات : 3

نسوانجي جديد

المشاركات : 3
الجنس : ذكر
النيك القاسى غير متصل

افتراضي رد: حياتى كلها جنس. الجزء الاول

الخيال دائما مستوح من رغبات الانسان وشهوته
قديم 03-06-2016, 08:58 AM
قديم 03-06-2016, 08:58 AM
 
الصورة الرمزية لـ استاذ نسوانجى
نسوانجي متميز
الجنس : ذكر
الإقامه : سرى جدا
مشاركات : 33,957

نسوانجي متميز
 
الصورة الرمزية لـ استاذ نسوانجى

الإقامة : سرى جدا
المشاركات : 33,957
الجنس : ذكر
استاذ نسوانجى غير متصل

افتراضي رد: حياتى كلها جنس. الجزء الاول

اقتباس:
الكاتب : امجداحمد عرض المشاركة
لم إقراء القصه بسبب إنهاء من الخيال
هل الواقع خالي من قصص المحارم حتى نعتمد على الخيال! !!؟؟؟؟؟؟
كيف عرفت انها من الخيال
اين الواقع اين قصصك؟؟
__________________




قديم 03-06-2016, 06:35 PM
قديم 03-06-2016, 06:35 PM
 
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
مشاركات : 3

نسوانجي جديد

المشاركات : 3
الجنس : ذكر
النيك القاسى غير متصل

افتراضي رد: حياتى كلها جنس. الجزء الاول

بصراحة القصة قصتى بس انا كاتب انها من الخيال عشان محدش يعرفنى وغيرت كل الاسماء فيها
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
need.love أفلام سكس عربي 2 08-15-2017 12:52 AM
مواقف من حياتى الجزء الاول عنتيل بولاق قصص سكس عربي 4 06-08-2017 04:37 AM
حياتى الجنسية الجزء الاول عضو مصرى قصص سكس المحارم 3 02-25-2017 10:46 PM
need.love أفلام سكس عربي 1 02-24-2017 03:02 PM
حياتي والمتعة والنيك الجزء الاول morar قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 11 02-18-2016 07:24 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
حياتي, كلها
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 08:02 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


مكتملة سحاق في 23 نسوانجيسالب الغردقةاناسعوديه ناكني قصص نيك قوى مع سوالبمصت زب بكل لهفه احلا من زب زوجها مترجمقصص نيك عراقية متسلسلة site:yoga-garmoniya.ruقصص نيك سارة الشرموطةمنتديات.سكس.جميلاتقصص شرموطة مع حبيبهاصور سكس سالب مصري اسمر نسونجيبنات مشعرات من مصرقصص سكس ناهدقصص ناكني عمي اخ ابي وفتح كسي site:bfchelovechek.ruصباعها ف طيزي وقولت نيكيني قالت ياخول بعبصه حلوعاااه ااح واااي كسي واجعني ريحو بزبكاحلى صور بتتصور مدام حنانزبيقصه انا ولد مخنوث انتاك امص زبك ونكني بدون مقابلنسوانجي قصص اسحاق في بيت دعارهاحضان وتفريشقصص سكس في بيت حماتي حماتي الجزء الثاني اكبر منتدى صور اكساس نسوانجيسكس لويطه صوره صلب بسزب بحب الكسحكوي قصص حقيقه سكس قصص نيك حنان من محمدسكس مشاهده مباشره تحميلقصص نيك المدام الخبرهاتحسس كسهاقصص جزار وارمله سكسافلاام حب اباحيهشيميل افندينانياك امك ياخول نسوانجيفلم سكس عربي حرام عليك عورتني من ديوس اسمر لمقطع كاملزوجة صاحبي خلتني اغتصبها هي وامها وام صاحبي وبنتها القصه كاملهقصص سكس مراة عرصصور سكس نيك الطيىتنزيل صور سكس جسمييوتيوب طيزماجده صورسكس سليفي محجبات عربيه موقع نسوانجيقصص عن الكس والبزلزقصص نيك الفم مصورهسكس منرجمقصة مريم ومحطة البنزين قصص سكسAsiansexdiary rini at dufanمقاطع سكس2019حماتيقصص محارم خيانه طليقيسكس بنت جميله عاشق المصجارتي ناكتني بزب اصطناعي منتديات نسوانجيديوث ناعم نظيفصور اطياز مفتوحةعايزه زب جامدقصص سكس الزوجه السعوديه كامله site:bfchelovechek.ruقصتي جيبه ينيكني ياعرصقصة سعيد وهاني اللمنايك موقع نسوانجي site:bfchelovechek.ruقصص سكس امه كلبهناكني بأوضاع غريبة وشاذةمش مشعر وحلوسكس نيك محارم مترجم اكس فيديوسكيس اغتصاب صباح الجزائريقصص نَيَكِ طِيَزُ بّالُصّدِفَُه مٌنَتْدِيَاتْ نَسِوَانَجْيَصورنيك امي واختي واستاذتي محارم عربي ساخن الاارشيفسكس صغنتوتيقصة نيك مدام سوزانحماي بنتي ناكني في طيزيسالب مراتيبنات عسولةبس للنيكاجمل صورشاب سالب سكس بالفيزونقصص نيك محارم مصوره الام الحاضنه الارشيف