منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 01-17-2017, 04:23 PM
قديم 01-17-2017, 04:23 PM
 
الصورة الرمزية لـ خلود بنوتي
نسوانجي نشيط
الجنس : أنثي
مشاركات : 63

نسوانجي نشيط
 
الصورة الرمزية لـ خلود بنوتي

المشاركات : 63
الجنس : أنثي
خلود بنوتي غير متصل

افتراضي انا كلب مراتي

اسمى نور وزجتى اسمها دعاء تزوجت من 3 سنوات انا اعشق الجنس وزوجتى كمان عاشقة للجنس كنا نمارس الجنس مثل اى زوجين ولاكن مع مرور الايام بداء الملل وفى ليلة كنا بالخارج نشترى بعض الاشياء ولم نجد اى موصلة ترجعنا للمنزل فركبنا الاتوبيس العام وكان مزدحم جدا لدرجة انى لم استطيع اقف وراء زوجتى كانت هى تبعد عنى قليلا وحولت ان اقرب منها لكن بدون فائدة كان الاتوبيس اغلب ركابه رجال وكانت زوجتى واقفة ويوجد رجل على يمينها وعلى شماله وكانت تستند بطيزها على كرسى لا اعرف ما جرى لي فقد اعجبنى المنظر فكان كل ما السواق يدوس فرامل زوجتى تميل على الرجل الى على يمينها وتحك بزازها فى يده الى ماسك المسورة بيها وكانت تبص لى كل مرة بزازها تحك بيد الرجل لا اعلم لية كانت تبصلى ولكنى كنت بعالم تانى زبرى وقف اوى على المنظر وصلنى لمنزلنا وعندما دخلنا للمنزل قلت لى هدخول اخد دوش قلتلها تعالى ودخلت معها وكنت على اخرى ونكتها فى الحمام وكانى اول مرة انكها كنت هائج جدا عليها وانا بنكها قلتلها مش هركبك اتوبيس تانى قالتلى ليه قلتلها زحمة اوى وكان الراجل الى واقف جمبك كل شوية يخبط فيكى قالتلى ايوة دا خبط فى وسكتت قلتلها خبط فى بزازك صح قالتلى اصل السواق كان بيدوس فرامل جامد هجت اوووى وبقيت انكها جامد اوى لقتها بتقلى وانا نازلة من الاتوبيس الراجل الى كان بيخبط فيا قلى حلمتك وقفة من الحك يالبوة اول ما سمعتها بتقول كدا وهى هيجة على الاخر جبتهم على طول وكانت هى لسة مجبتهمش قلتلى انا لسة وانت خلت قلتلها اصلك متناكة وكانت اول مرة اقلها كلام زى دا لقتها شهقت اوى وهاجت على الخر وبتلعب فى كسها قلتلها اية الكلمة عجبتك قلتلى اووى ورحت حاتط ايدى على كسها واعت العب فيه وانا بقلها يالبوة كسك هايج اوى راحت جبتهم على ايدى ومسكتنى من رقبتى وبستنى بوسة كانها بتشكرنى على المتعة الى حسستها بيها ومن يوميها وانا عرفت انها بتحب الشتيمة وكنت كل ما انكها اشتمها وفى يوم وانا بنكها قلتلها الراجل بتاع الاتوبيس قلك حلمتك واقفة يامتناكة قلتلى اة قلتلها وهى كانت وقفة بجد سكتت هجت اوى وعرفت انها كانت هايجة من حد بزازها فى ايد الراجل وفى يوم ذهبنا للبحر وكان زحمة قلتلها تعالى ننزل البحر قلتلى لا قلتلها طيب انا هنزل قلتلى هتسبنى لوحدى قلتلها اة يعنى حد هيكلك ونزلت وشوية وطلعت لقتها قلعت وقعدة بشرط وتشرت حملات وفلق بزازها باين عملت نفى مش واخد بالى لقتى بتقلى انا هنزل ابل نفسى واطلع قلتلها لوحدك قلتلى اه يعنى هتاكل قلتها طيب راحت نزلة المياه وانا قاعد اتفرج عليها واول لما نزلت طبعا كل الشباب الى فى المياه اتجمعو حوليها لقتها بتبص عليا روحت لابس نضارة الشمس وساند دماغى على الكرسى كانى نايم عشان متعرفش انى ببص عليها عشان اشوف هتعمل اية المهم شوية ولقتها بتلعب بالكورة فى المياه مع بنات ومعاهم شباب كان بيلعبو الكلب الحيران يعنى واحد يبقا فى النص ويحاول يمسك الكورة من الباقى ومراتى كانت الكلب الحيران وملقتش بنات معاهم بقت مراتى والشباب هما الى بيلعبو وكان الشباب يمسكو الكورة ويرفعو اديهم ويقولو لمراتى تعالى خديها وهى كانت ما بتصدق وتروح عشان تحاول تمسكها وكان جسمها كله يحك فى الى معه الكورة وانا عامل نفسى مش شايف حاجة وشوية ولقتها طالعة من الميه والهدم قسمت جسمها كله لما اتبلت وطلعت بره المياه كانت حلامات بززها بينه اوى وكانت وقفه جامد وكل الى على الشط كان عينه عليها جت وقعد جمبى وبتقلى نولنى حاجة احتها على جسمى احسن التشرت خفيف خالص ومبين كل جسمى قلتلها لا خليكى كدا عشان الشمس تنشفلك هدومك بصتلى وهى بتبتسم ابتسامة خبيثة فهمت انها عرفت انى مستمتع بكدا وراحت قلتلى ماشى ياعرص هجت اوى لما قلتلى كدا وزبر اتنطر اوى وبقا واضح اوى وهى شفته راحت بصلى وقلتلى عجبتك عرص روحت هازز دماغى راحت ضحكة ضحة شرموطة كل الى على الشط بصلها هجت اكتر قلتلها مش كدا قلتلى طيب ياخول قولتها هروح الحمام واجى ورحت قايم دخلت الحمام وضربت عشرة وانا بفتكر مراتى وهى فى المياه بتلعب مع الشباب وهى طالعة من البحر وكل الرجاله بتنكها بعنهم وهى بتضحك وبتقلى ياعرص جبتهم على طول ورجعتلها قلتلى اية خلصت قلتها خلصت اية راحت ضحكة وقلتلى يلا بينا على البيت قلتلها حاضر وروحنا ودخلت استحمت وقلتلى وراحت نايمة على السرير وفشخت رجليها وقلتلى تعالى ياخول الحس كسى اول ما قلتلى كدا هجت ورحت نازل على كسها لحس لقتها بضحك بشرمطة وتقلى الحس ياخول كمان كان زبرى هينفجر من كتر الهيجان اول مرة اتمتع كدا لقتها بتقلى اه النهاردة العيال فى البحر تعبونى قومى قلتلها زى الى تعبك فى الاتوبيس راحت قالت ااااااااااااااه وجبتهم فى بقى وراحت قايمة وقلتلى تعالى وراي ياكلب قومت وقفت راحت مضورالى وضربانى بالقلم وقلتلى وراى وانتماشى على ركبك واديك زى الكلب اول ما عملت كدا زبرى فضل ينطر بحليب على الارض من كتر الهيجان راحت ضحكة بشرمطة وقلتلى دا انت خول بقا تعالى وراى ياعرص ورحت ورها وانا ماشى زى الكلب على ركبى وهى رايحة نحيت الدولاب وطلع قميص نوم شفاف ولبسته ولقتهى رايحة نحية البلكونة وبتفتحها قلتلى حبيبتى انتى هتطلعى البلكونة كدا راحت قالت ايوة هطلع كدا يابن الوسخة ااااااااااااااااااه هجت اوى اوى اوى جبتهم على الارض وانا بتنفض زى الشرموطة وهى بتجيب ظهرها راحت همست فى ودنى وقلتلى اد كدا انت بتتمتع لما بشتمك وراحت بيسانى وراحت على اوضة النوم ونامت على السرير ونمت جمبها وانا فى كامل متعتى وفى كنا خرجين لصالة ديسكو ولقتها لبسة لبس ضيق اوى ومفصل جسمها كله عبارة عن بضى كرينة وفوق جكت وجيب قصيرة قلتلها اية الى انتى لبسة دا قلتلى ما احنا ريحين دسكو قلتها طيب افتحى الجكت شوية قلتلى البضى شفاف وانا مش لبسة ستيانة وبزازى باينة اوى قلتلها افتحى شوية صغيرين واول ما فتحت الجكت لقين فعلا الباضى شفاف ومبين فلق بززها اوى روحت قفله تانى وقلتلها يلا بينا قلتلى يعنى موافق انزل كدا قلتلها احنا ريحين مكان محديش يعرفنا فيه خليكى على رحتك قلتلى ماشى اول ما وصلنى الديسكو راحت فاتحة الجكت شوية وبصتلى روحت ضاحك وفتحولها خالص راحت همست فى وضى وقلتلى اية رايك لو تسبنى ادخول لوحدى وانت لوحدك وحتط ادها على زبرى وضحكت وقلتلى ياعرص دا انت هجت واى وسبتى ودخلت زبرى كان هينفجر من الهيجان دخلت ورها وكانى معرفهاش ولا هى تعرفى راحت اول ما دخلت اعدت ترقص مع شاب وصدرها عمال يتهز راحت بصالى وابتسمتلى لما لقتنى هموت من الهيجان راحت قلعة الجكت خالص اعدت ترص وبزازها بينة اوى من البضى والى بترقص معه كان عمال يحسس عليها شوية وجت قعدة على الطربيظة الى جمبى هى والشاب وهما عملين يضحكو وبعدين طالع بره والشاب فضل قاعد لقيت تليفونى بيرن لقتها هى رضيت عليها قلتلى ان الشاب عايزها تروح مع شقته اية رايك قتلها وانتى عايزة تروحى ضحكت وقلتلى هبات عنده كمان يامتناك وقفلت السكة فى وشى ولقتها جاية واخدت الشاب ومشت روحت انا وطول الليل اضرب فى عشرة وانا عارف ان مراتى بيته مع شاب فى بيته وبينكها جبتهم اكتر من 5 مرات ونمت من التعب وصحت تانى يوم الضهر لقيت رسالة منها بتقولى انها هتبات معه النهاردة كمان وعدت مع الشاب 4 ايام وجت وانا مستنيها فى الشقة على احر من الجمر واول ما دخلت الشقة راحت بيسانى بوسة جمدة اوى وقلتلى انا مكنتش متجوزة قبل كدا ودخل اوضة النوم وقفلت الباب عليها نمت انا فى الصالة تانى يوم لقتها بتكلمنى عادى جدا ولا كان حاجة حصلت روحت الشغل ورجعت لقتها مستنيانى على السرير روحت من غير ما اتكلم نازل بين رجليها عشان الحس كسها ضربتنى بالقلم وقلتلى يابن الوسخة ياعرص انا قلتلى تلحس كسى يابن المتناكة قلتلى اسف ياحبيبتى ضحكت وقلتلى هاتلى شبشبى يامعرص جريت جبته وجيت قلتلى لبسهونى وقلتلها امرك وانا بلبسهولها قلتلى بوس قلتلها ابوس اية قلتلى رجلى ياكسمك قلتلها امرك ونزلت على رجلها بوست كل حتها فيها وانا فى قمت المتعة قلتلى لبسنى السبشب ياخول لبستهولها قلتلى بوس بست رجلها ضربتنى على وشى قلتلى الشبشب يابن المنيوكة ياعرص اااااااااااااااااااه زبرى بقا يتنفض من كتر الهيجان نزلت على الشبش ابوسه وهى بضحك وتشتم فيها وتقلى الحس الكعب يامنيوك وانا انفز كل الى تقله راحط زقانى برجليها فى وشى وقلتلى تعالى وراى ياكلب ومشيت ورها زى الكلب وهى لبسة القميص بتاع امبارح راحت متصلة بالبواب قلتله تعالى خد الزبالة قلتلها انتى هتقبليه كدا ضربتنى على طيزى وقلتلى وانت هتتفرج عليا من خرم اوضة النوم ياشرموط وراحت شدانى من شعرى ودخلتى اوضة النوم وقفلت الباب شوية البواب خبط قلها اامرى يامدام راحت فتحاله الباب البواب اول ماشفها تنحلها لبسة قميس نوم اسود شفاف مبين اكتر ما مدارى قلتله تعالى خد كيس الزباله من المضبخ مشى ورها لحد المضبخ ودخل ورها واعدو جوه المدبخ اكتر من نص ساعة وشوية ولقيت البواب طلع من المطبخ ومعوش كيس زبالة وراح نازل وقفل الباب لقيت مراتى جت ودخلت الاوضة ونامت على ضهرها على السرير قلتلى تعالى يامعرص الحس كسى روحت نازل على كسها لحس لقيته غرقان لبن البواب وهى عماله تتاوء وتقول ااااااااااااااااااه الحس ياخول الحس كس مراتك وهو غرقان بلبن البوب الحس كماااااااان اااااااااااااه طبعا انا جبتهم على نفسى راحت قايمة وضربنى بالقلم وقلتلى افتح بقك فتحته راحت تفه جوه بقى وعلى وشى وضربانى بالقلم وقلتلى بتجبهم على نفسك ياخول وانت بتلحس كس مراتك وهو غرقان لبن يامتناك انت خول ومعرص اوى وراحت ماشية لحد الجزم بتعتها وقلتلى تعالى يابن الوسخة انت من النهارده هتنام جمب الجزم ودفت عليا ودخلت اوضه النوم وقفلت الباب وتانى يوم لقتهى بتصحينى وتقلى قوم ياكسمك هتتاخر على الشغل قومت ورحت الشغل وانا فى الشغل لقتها بتتصل بيا وهى بتنهج اوى وبتقلى وهى بتهمس ان البواب بينكها على سررنا فى واوضه نومى وانها هتسيب التليفون عشان اسمع من غير ما البواب يحس وفعلا سابت التليفون سمعت صوت البواب وهو بيقلها ادينى استحميت تعالى بقا يامتناكة قلتله انا متناكتك انت اعمل فيا الى انت عايزه اااااااااااااااه دخله كله انت رجلى ارجل من جوزى العرص المتناك قلها كسمك يالبوة انا ارجل من ابوكى يامتناكة انتى فكرانى زى جوزك المتناك خدى فى كسك يابن المرة المتناكة ياشرموطة يامرات المعرص انا سمعت الكلام دا زبرى وقف على اخره روحت داخل الحمام وفضلت اضرب عشرة على اهات مراتى وهى بتتناك من البواب فى بيتى وعلى سريرى وفى اوضت نومى ااااااااااااااااه احساس جميل اوى ااااااااااااااااه نفسى اكون معاهم مش بسمعهم بس جبتهم وهى كمان سمعته بيقلها هجبهم هجبهم قلتله لا مطلعوش هتهم فى كسى جووووه ااااااااااااااااااااااااه وشوية لقتها بتقلى سلام ياكسمك اروح استحمى وتعالى عشان تنضف كسى قلتلها امرك وفعلا سبت الشغل وجريت على البيت لقتها قعدة وحطة رجل على رجل ومولعة سجارة وبتتفرج على التليفزيون ولا كانها شيفانى ولا جوزها رجع البيت روحت نازل على رجلها ابوس فيهم وهى تبصلى وضحك وتضربنى على طيزى وتف عليا جبتهم على نفسى كالعادة وبقت عبد ليها ولكس مراتى وسيدتى واميرتى وانا خادم جزمتها
__________________
لو كان باستطاعة الانسان ان يعطي الامل فلا يبخل به على الناس ولو كان املا كاذبا
قديم 04-20-2017, 07:06 PM
قديم 04-20-2017, 07:06 PM
 
الصورة الرمزية لـ zizoo900
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
الإقامه : بستان المتعة
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 124

نسوانجي مميز
 
الصورة الرمزية لـ zizoo900

الإقامة : بستان المتعة
المشاركات : 124
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
zizoo900 غير متصل

افتراضي رد : انا كلب مراتي

يا ريت لو افشخك انت و مراتك المتناكة يا ابن اللبوة يا عرص
قديم 04-21-2017, 02:28 PM
قديم 04-21-2017, 02:28 PM
 
الصورة الرمزية لـ كلي نار
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : بين الكس والطيز
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 4,609

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ كلي نار

الإقامة : بين الكس والطيز
المشاركات : 4,609
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : بايسكشوال
كلي نار غير متصل

افتراضي رد : انا كلب مراتي

احلى شيء في النيك هو الكلام الفاضي
__________________

كـلي نـار

كــلـي تـحـرر بـدون
هـزار


قديم 04-21-2017, 06:23 PM
قديم 04-21-2017, 06:23 PM
 
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
مشاركات : 66

نسوانجي نشيط

المشاركات : 66
الجنس : ذكر
both.hot غير متصل

افتراضي رد : انا كلب مراتي

تسلم الايادى التى ابدعت
قديم 04-30-2017, 11:15 PM
قديم 04-30-2017, 11:15 PM
 
الصورة الرمزية لـ slave_forever
نسوانجي متميز
الجنس : ذكر
الإقامه : القاهرة
مشاركات : 223

نسوانجي متميز
 
الصورة الرمزية لـ slave_forever

الإقامة : القاهرة
المشاركات : 223
الجنس : ذكر
slave_forever غير متصل

افتراضي رد : انا كلب مراتي

يا جماعة محدش يعيد قصص بقا
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
مراتي smorai3 صور أعضاء نسوانجي الشخصيه 23 04-02-2018 10:59 PM
صانع البهجة قصص سكس عربي 1 10-27-2017 12:11 AM
انا بحب اشوف مراتى بتناك خش وشوف صور مراتى وهى بتناك وانا واقف بتفرج عليها mohmedpower المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 08-06-2015 08:29 AM
انا بحب اشوف مراتى بتناك خش وشوف صور مراتى وهى بتناك وانا واقف بتفرج عليها mohmedpower المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 08-06-2015 08:27 AM
صور مراتي magmoro المواضيع المخالفه والغير مطابقه 13 03-29-2014 04:16 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
مراتي
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 05:32 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


شواذ اول مرة يتناك كلام نيكقصص سكس مصوره جديده شراميط متناكين ع الشاطئقصص سكس اخوات ديوث موقع نسوانجيXxصور زبىقصص ورع سالب نار وموجب site:bfchelovechek.ruقصص افلام سكس المعلم مع طالبته مكتوبه كاملهقصص سكس اغتصاب ودياثهصورسحاق عربي منتديات نسونجيقصص نيك مرات خالي الطريه بالصورقصة لواط لذيذه طالما تمنيتهاقصص نيك الطيزاللوطيتجسس على محارم نائمينقصص سحاق بقمصان النومقصص سحاق مولعه ومثيرهاني بنت كسي مولع قصص جنسقصتي انا شاب احب القضيب الكبيرسالب حكاية طيزي مع الزب قصاص سكس أم و بنتها ينكهم أبنه مصورةعرض.كامل.قصص.مححارم.جنان.fقصص سكس محارم انا شرموطتك ولد.بينتاك.عربسالب بنها نيك فون site:bfchelovechek.ruقصص سماح واخته احلام سكسقصص سكس مع فاطمة site:bfchelovechek.ruقصص سكس ام تتنك في مدرسة متسلسةقصص نيك نسوان نسوانجيمكتمله نيك في صمتقصة سكس مصوره مزهأحلي كس وردي ياويليقصص سكس يامتناك site:yoga-garmoniya.ruقصص سكس محارم كسكوس الصفحه3قصص نيك نسوان أربعينيهقصص جنس لفت نظري خول اردافهاقضيب الرجل لما يحك ويشد كيف اتصرفصور سكس انماي الصفحهقصص نيك تبادل أزواج منقبةأجمل صور سكس الهديه قصة سالب يموتسكس اثناءتعليم اللعبعندما يتلذذ الابن بجسد امه الجميلة الجزء الثالثقصص سكس منتدياتانا موش هنكها تانيصور ممثلة السكس جياناسكس متعاالملكه تغتصب عبدها وناكهااجمل فيلم سكس ومحارم بتاعيقصص سكس جديده سالب ساديهقصةنيك جميلةقصص مكتوبة shemaleصور تظبيط البنت ونيكا في لبنانﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻋﺮﺑﻰ ﻭﻟﺪ ﻳﻨﻴﻚ ام وأخت ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺤﺎﺭقصص نيك قحبه نار مربربهأفلام سكس مترجمة بالعربيةلعبة البوكرصور وقصص نيك جامده قوي ومقيره جدامشاهد نيك متاحه للمشاهده لحس كس ونيك محارم 2017tech awy com FIAlvسلاح مرب خالي الفتاك من الجزء الاول حتي الاخيرقصص امي المتناكهفيديو ات الحب سكس الممتعأحدث قصص جنسيه لواط مثيره من منتدي نسوانجيصور حب سكسيصور تظبيط البنت ونيكا في لبنانسكس عين شمس قصص محارم نسونجيوريني زبك فيديوقصص سكس مصوره الخاله فيلاماصور سكس كرتوني من منتديات نسجواني 2019قصص محارم مع كلوتات مرات اخويقصص سكس نيك طيز جدتينسوانجي صور نجوم السكسقصص نيك لذهسكس مترجم للمشاهدةقصص جنس خيانه نسوانجي مجموعة اكساس معسلةقصة ولد ينيك مرات ابوه جديدقصت نيك مثيره فشخ اغرب من الخيال محارمقصص نيك محارم مصوره الام الحاضنه الارشيفقصص سكس كس اختيصور شرموطه تصور نفسها